Cattarazzie

Alla inlägg den 2 februari 2017

Av Chatrine - 2 februari 2017 15:52

Nu sitter jag på bussen och är påväg hem från jobbet!
Har haft en bra dag,
många känslor då Svarten begravdes och C och M e inne på BB,
men skönt att man vart på jobbet då för man har inte hunnit tänk så mkt på annat då!
Önskar jag hade kunnat vara med på B ikväll med alla andra för att skåla för Svarten,
älskade människa!
Fy bubblan vad han e saknad....

Jobbar hela helgen men e ledig imorrn,
blir att ha en mysdag med min äääälskade flicka som kommer hem idag!
Mammas älskling!
Som jag saknar min jänta,
mammas fina bästa flicka!
Älskling!!!!!

Fick jobb pass inför nästa helg med,
men ej intro utan då jobbar jag som inskolad uska,
wiiiiie!
Men blir nog några intro dagar till i nästa vecka fast på avdelningen breve där jag jobbar.
Fasen vad glad jag är asså,
mitt år hihi!
Det känns verkligen kanonbra,
och alla jag jobbar med är underbara oxå vilket känns toppen!
Kanon trevlig chef oxå,
asså ALLA är underbara!
Jag har verkligen hittat min plats och det tackar jag Ewa för!

Ha en bra dag ni som läser min tråkiga blogg haha!
Puss o kram

Av Chatrine - 2 februari 2017 06:07

Nu sitter jag på bussen påväg till jobbet,
knaprar bafusin som en tok då jag som aldrig e sjuk plötsligt e förkyld,
ont i halsen o hostig osv osv,
haha hemskt juh!!
Men lite halstabletter,
kaffe,
musik och tanken på en härlig dag med mina underbara arbetskamrater gör susen!
Sen gillar jag att det tar en stund med bussen,
om man e trött hinner man vakna till innan man börjar!

Stackars lilla plutten hemma,
han slog i näsan och det va mörkt så jag såg inte näsblodet,
tills jag tände lampan plutten.
Men han verkar ha lätt att blöda näsblod precis som jag själv hade när jag var liten.
Hoppas det går över!
Känns bra som fan att åka till jobbet och att Mats tar hand om lilleman och fixar honom till dagis osv,
min tur nu hehe!
Jag säger då det,
till alla ensamstående mammor och pappor där ute,
fasen vad ni är grymma!
Vet inte hur ni gör men en stor eloge till er alla!!
Kämpar!
Jag vet inte hur jag hade gjort just nu om jag vart ensam,
dagis e inte ens öppet när jag åker till jobbet juh!

Idag begravs du,
du är så saknad S,
tänker på dig!
Hoppas du funnit ro och att smärtan är borta nu!
Hälsa morbror från mig och alla andra vackra änglar som vi förlorat!
Vila i frid Svarten!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards