Cattarazzie

Alla inlägg under december 2017

Av Chatrine - 23 december 2017 11:33

Idag e ingen vanlig dag för det är världens bästa lillebrors födelsedag!
Snart ses vi hemma hos dig oxå,
ska bli mysigt med julmat och att få se barnen öppna sina klappar,
mys!!
Hoppas din födelsedag blir som du önskar kära bror!
Det enda som slår att ha dig som lillebror är att barnen får ha dig som morbror!
Älskar dig till månen och tillbaka!!
God Jul!

Av Chatrine - 19 december 2017 09:04

Sitter på båten mot Utö,
långpass idag.
Mysigt att vara där ute,
det e så himla vackert och öborna är så himla trevliga oxå.
Mkt kaffe blir det hehe.
Sitter och lyssnar på Nordman på högsta volym i öronen,
dricker kaffe och ser ut över vattnet,
inte illa!
Hur ser eran morgonkaffe ut!

Herregud,
det är julafton på söndag,
har ingen som helst julstämning alls,
hoppas den kommer!!
På lördag ska jag,
mamma och barnen fira jul hemma hos min lillebror med familj,
ser jag fram emot.
Novah tror inte att han kommer få några julklappar då bara för att vi inte bor med min bror haha,
vet inte vart hon fått det ifrån men ska bli kul att se hennes min när hon öppnar sina klappar och får det hon önskat sig!!
Sen på söndagen firar vi tillsammans med Matsen och alla såklart,
som varje år.
Sen när Novah tror att hela julafton e slut osv DÅ ska hon få sin sista julklapp som hon önskat sig mest,
sin dockvagn hehe.
Är inte klar med alla klappar ännu men på fredag hoppas jag hinna handla lite efter jobbet.
Jobbar i handen precis vid centrum så något borde jag hinna med iallafall.
Har juh några stycken att handla till!

Åh Nordmans låt Dag och natt e så himla fin och underbar!!
Älskar Nordmans musik och har gjort det sen jag var liten.
DET är en människa jag verkligen skulle vilja träffa,
det hade vart en dröm för mig.
Håkan Hemlin och Lisa Ekdahl,
mina idoler helt klart!
Dom båda verkar vara så underbara ärliga härliga människor!!
Och deras musik... lovely!!
Sen e juh Håkan väldans vacker oxå tycker jag,
arisk look!
Och låten Vår igen,
ooooh så bra!!

Imorgon e jag ledig så tänkte försöka mig till Farsta eller handen för lite klappköp,
vet precis vilken affär jag ska till.
NU trillade poletten ner så nu vet jag vad jag ska köpa till alla barnen,
YES!!
Och med alla barn så räknas självklart min lilla guddotter Luna in!
Älskade tös,
äntligen är du här.
Världens vackraste mamma har du,
bästa!!!!
Jag älskar er!

Nä nu ska jag spela lite haha.
Ha en fin dag!

Av Chatrine - 15 december 2017 07:29

Detta var helt klart den bästa lucian någonsin för jag hann med alla 4 barnens luciafirande OCH jag fick träffa min fina lilla guddotter Luna,
mosters älskling!
Så mäktigt att min MikusMelatus och BÄSTA vän/syster sen 4 år är MAMMA,
wow!!
Loving it asså.
Mina fina flickor!!

Man har svårt att förstå att barnen vart så små,
känns overkligt!
Haha Elliot vart en jätte när jag kom hem igen efter att h hållit i lilla Luna.
Mosters måne!

Alla barnen var så fina på sina luciafirande och i sina kläder.
Så himla duktiga.
Och Novah öppnade upp sitt luciatåg i skolan,
stolt mamma!!!
På Elliots dagis var det tyvärr fotoförbud men fick en hyfsad bild på honom iaf,
bättre än ingen bild.
Och dom små barnen,
jisses så sööööta dom var då,
åh!!
Och älskade Arwen kom i år oxå för att titta på Elliots lucia,
älskade unge!
Mosters Buddah!
Hon e så söt som VILL göra det,
Elliot älskar sin Arwen oxå!!

Ovido - Quiz & Flashcards