Cattarazzie

Alla inlägg under augusti 2021

Av Chatrine - 9 augusti 2021 10:23

Snyft,
idag är det min sista lediga dag,
imorrn börjar man jobba igen.
Samtidigt som det e tråkigt att semestern är slut ska det bli skönt att komma tillbaka igen till alla Goa kunder.
Jag hoppas deras veckor vart bra.

Idag ska Elliot få gå på gröna Lund för första gången,
ska bli kul att se honom ha så kul.
Herregud han börjar skolan snart,
förskoleklass eller nollan som man oxå kan säga.
Mammas stora kille.
Stanna tiden en stund så jag hänger med.
I oktober fyller han 6 oxå,
har lovat honom att göra en tårta.

Jag har inte sagt nåt till Elliot än om vad vi ska göra idag,
kommer bli en härlig överraskning.

Halvdant väder idag men men,
vad gör man inte för barnen.
Alla barn har efter idag fått vara på Grönan osv,
vi har verkligen gjort mycket denna sommar.

Jag längtar tillbaka till Värmland faktiskt,
att få sitta på tomten och dricka mitt morgonkaffe och se ut över mitt paradis och bara njuta av tystnaden,
lugnet som spred sig i hela själen.
Mitt älskade underbara Värmland.
Någon gång skulle det va kul om någon vän följde med och fick se Värmland,
min favoritplats i hela världen!!
Men tror inte många skulle överleva utan Internet en stund haha,
dock finns det mottagning på vissa ställen,
annars hade aldrig jag kunnat upptadera alls juh .
Men jag e van och för mig är det inte viktigt heller att kunna surfa hela tiden.

Haha Jag har börjat kolla på Fresh Prince igen,
Såååå mycket roligare Tom nu när man e vuxen och förstår alla skämt mer.
Jag garvar hela tiden,
alltså så kul .
Har alltid tyckt att Will Smith e grym efter Fresh Prince,
men så mycket roligare nu igen .
Rekommenderar er som gillar den serien att se den igen nu med vuxet sinne.

Over and out

Skapa flashcards