Cattarazzie

Alla inlägg under juli 2015

Av Chatrine - 24 juli 2015 11:46

Imorrn åker vi till Böda sands camping,
äntligeeeeeen!!!

Just nu sitter vi i solen hemma och njuter!

Av Chatrine - 12 juli 2015 12:29

Jag ber om ursäkt för otroligt dåligt uppdaterande,
har nog tappat gnistan lite när det gäller att blogga!!
Men jag lovar att jag ska försöka bli bättre på det.
Den 25e åker vi till Böda sands camping oxå hela familjen plus svågerns familj så det ska bli kul.
Jag längtar massor och barnen frågar minst en gång varje dag hur långt det e kvar tills vi ska åka till Böda ?
Jaha om jag ska försöka göra en liten uppdatering på senaste tiden då för er som läser och undrar ??

På tisdag går jag in i månad 8 med magen!
Denna lilla efterlängtade planerade lilla älskling rör på sig konstant,
jag hoppas på en pojke men blir såklart glad för en jänta med ?
Men eftersom jag har världens vackraste tös redan så hoppas jag som sagt på en pojke!
Jag är nu sjukskriven pga foglossning osv,
det vart för tungt tillslut och jag fick ge mig och lyssna på kroppen!
Måste erkänna dock att det suger att bara vara hemma....
Saknar mitt jobb och alla jag jobbar med,
fredagsfrukosten tillsammans osv.
Haha tror jag kommer hänga mkt på jobbet med bebis när den kommit och hälsa på osv!

Fick igår ett foglossningsbälte av bästa Becca som åkte en lång resa kommunalt enbart för min skull,
det e vänskap ??
Tack gumman!!
Sen vart våra döttrar glada att få se varandra igen och dom plaskade i poolen och lekte!

Superfina babynesten har bebisen när den kommer,
en som vi själva beställt med rosor och döskallar på och en super superfin ifrån mormor med söta ugglor på med matchande kudde och filt till,
ja kort kommer i slutet av inlägget ??
Sen på måndag/tisdag kommer det hem 7 fina gravid tröjor till mig,
längtar massor!!!
Så när dom kommit ska jag prova alla och ta kort och lägga upp här,
annars får ni väl påminna mig haha!!

Just nu sitter jag och Novah och äter broccoli med lite grillkrydda på medans stora tjejen e ute med kompisar och leker,
lilleman e iväg med pappa och kastar skräp osv,
men mammas tjej myser lite istället,
dom har nyligen alla badat i poolen tillsammans oxå!
Det badas galet mycket i poolen vilket e kul såklart!

Jag vet inte riktigt mer vad jag ska uppdatera er om men detta blir väl bra ?

Skapa flashcards