Cattarazzie

Alla inlägg under maj 2016

Av Chatrine - 29 maj 2016 11:44

Grattis till alla mammor idag på mors dag!

Ett extra stot grattis till er ensamstående mammor,

vilket grymt jobb ni gör,

ni är så fantastiska och starka,

ni rockar!!


Det största grattis går såklart till min fantastiska mamma som jag aldrig skule klara mig utan!!

Mamma jag älskar dig,

och det absolut enda som är bättre än att ha dig som mamma,

det är att ha dig som mormor till mina fantastiska barn!

Novah är verkligen mormors tjej!!

Vi älskar dig så oändliggt mycket!!

Tack för att du finns!


Det bästa som finns är att få vara mamma till mina fina pluttar,

tänk att dom bakades i magen,

galet.

å små men samtidigt så stora redan!!

Mammas älsklingar!


     

Av Chatrine - 19 maj 2016 08:17

             

     

     

                     

     

 

Av Chatrine - 16 maj 2016 10:10

Först vill jag återigen börja med att verkligen från djupet av mitt hjärta,

TACK till er alla som var med och firade våran sons dop,

tack för alla otroligt fina presenter och tack till er som fotograferade allt,

ni är fantabulööööösa ;D <3

Alla kort kan jag inte lägga upp haha,

det orkar jag inte ,

men det kommer snart upp ett fotoalbum på facebook såfort jag fått allas kort =)

Men några lägger jag upp här iaf!!


       

     

                               


Vi är supernöjda med dopet,

det vart verkligen jättefint och det är oxå skönt att det är över nu,

haha skämt och sido ;)

Men stressen innan allt är klart osv,

tack till min fina man som åkte hem efter dopet och fixade det sista,

tack älskling!!

Efter dopetså hade vi fikat hemma hos oss då vi var så många och vi ville det,

skönast med barnen på hemmaplan.

Det är mer avslappnat oxå.

Jag åkte hem med Elliots gudföräldrar,

Laura Amanda Micke och älsklingen Novah <3

Så jag fick en liten paus där emellan,

haha samtidigt som jag var stressad då vi var sist på plats så var det oxå skönt!

Jag hoppas jag inte glömt att fota någon present nu,

han fick så otroligt många och så fina saker från er alla!!

Verkligen tack!


Efter doper så hade vi fikan här hemma och det var så många som kom,

tack igen till er alla fina människor,

och återigen TACK för alla presenter.

Jag tror jag fick med alla nu ;)

Det fikades och öppnades presenter osv,

vi alla hade jätte trevligt!

Som sagt,

det finns mer bilder som kommer komma upp senare på min fb!


Kram



Av Chatrine - 15 maj 2016 09:47

Vissa människor verkar tro att dom kan bete sig hur som helst utan att någon reagerar,
sjukligt beteende och mobbning mot små barn osv är inte normalt!
Mycket som inte är normalt men man kan inte alltid göra nåt åt det,
vissa själar är förlorade.
Vissa får en skev uppfostran och vissa en bra och kärleksfull stabil uppfostran!
Har man föräldrar som bar skuffar undan eller som skämmer bort på helt fel sätt så kan det bara bli kaos!
Vissa har hjärtat på rätt ställe och andra inget alls,
så läskigt hur olika människor kan vara oavsett ålder!
Vissa slår och sparkar andra som redan ligger medans andra hjälper människor som inte förtjänar det.
Vissa har offerkofta på sig och tycker så synd om sig själva och skiter i andra.
Ego ego ego,
usch för sånt beteende!
Tacka gudarna för att alla är olika!

Ovido - Quiz & Flashcards