Cattarazzie

Alla inlägg under november 2015

Av Chatrine - 26 november 2015 17:50

Fy fan asså...
Hatet över dagens resa till och från dagis... Påvägen till dagis fick jag snällt låta 2 bussar åka iväg då dom var fulla med vagnar,
3e bussen trängde jag mig förbi så jag kom på först.
Skulle hämta Novah kl 15 men var framme 15.35 på dagis,
vilket ena fröken påpekade att jag var sen så hon fick fint höra varför i lika spydig ton tillbaka.
Sen berättar hon att Novah vart ute utan mössa hela dagen så hon fick ännu en fin reaktion av mig då jag tycker det e deras ansvar att se till så barnen har mössa på sig.. sen har hon visst klippt sig i håret IGEN så jag förklarade att dom ska ha bättre koll om dom ska låta henne sitta med en sax...
Idiot dagis,
hatar verklige det där dagiset....
Alltid något konstigt oh fröknarna är antingen svåra att förstå eller griniga oh spydiga...
Mvh Bitchmamman

Av Chatrine - 26 november 2015 10:22

Jag försöker att komma på mer saker att skriva om än kärlek och bebis osv men jag e kvar i min lyckliga bebis bubbla så det e svårt faktiskt.

Jag älskar min fina familj så otroligt mycket och är så stolt över dom alla.
Galet att vi har 4 barn hemma nu,
men jag älskar att ha en stor familj men nu blir det inga fler barn,
nu är det perfekt och familjen är hel!
Ja jag känner verkligen att familjen blev hel med Elliot,
nu ÄR jag klar!
Barnen e så stolta över sin lillebror och vill hålla och gosa hela hela tiden så man får ibland hejda dom lite.
När jag ser på barnen så tänker jag att wow har Novah vart så liten och ska han bli så stor?
Galet...
Alva går i skolan,
Anton börjar snart skolan och Novah börjar snart i "nollsn" och sen ska Elliot börja dagis, hjälp vad fort det går.
Han är redan 6 veckor,
känns som om han kom nyss men samtidigt så känns det som om vi alltid haft lilla bebisen hemma!
Min lilla prins!

Tack min älskade man för den finaste pojken man kan önska sig!
Du gav mig det finaste man kan få,
barn!
Jag älskar alla våra monster här hemma,
dom är unika alla 4!

Nu har jag gått ner mer i vikt och kan återigen handla kläder på barnavdelningen.
Köpte igår en tröja till Novah och en likadan till mig själv i storlek 160 haha!!
Haha jag ÄLSKAR att matcha med Novah,
mammas tjej,
min fina fina lilla flicka!
Älskade unge vad jag älsksr dig!
Mammas buse,
min stolthet helt klart!
Åh vilken snäll bebis vi har.
Det var 5 nätter på rad som ha skrek och jag knappt fick någon sömn men nu sover han på nätterna igen vilket e skönt.
Känns som att han kommit in i sina rutiner nu vilket jag älskar hehe.
Som inatt tex somnade han först kl 20, vaknade 23.30 och åt,
sen vaknade han kl 4 och åt lite och fick ny blöja och sen åt han mkt vid 6 och sover fortfarande sen dess haha love it!
Han åt iofs lite nyss men han sov samtidigt.
Men nu tror jag snart att han vaknar.
Va så skönt att ta en dusch i lugn och ro imorse efter att mina älsklingar åkt iväg till dagis.
Bebis sov och hade somnat om precis då mätt och belåten så jag behövde inte stressa eller oroa mig över att han skulle vakna!

Nog om bebis bebis bebiiiiiiiiiiiiiiis haha!!

Julklapparna ska inhandlas nästa lön,
har dock älsklings julklapp klar hehe,
en av dom iallafall!
Ena julklappen till mamma vart klar igår.
Själv har jag önskat mig ett gymkort av älskling så jag blir av med lilla gelekulan på magen och trimmar till mig lite!
Måste hålla denna form nu då jag e nöjd och mår bra!
Älskar att jag tappade så mycket fort,
man blir mer motiverad då att hålla kvar det.
Jag är nöjd,
mår bra och tänker fortsätta med det.

På wordfeud heter jag Cattarazzi86 om det är någon som vill spela!

Lilla älsklingen väger nu 5700 g och är 57 cm lång!
Han växer på riktigt bra och jag hoppas han blir lång som sin Pappa!

Vill säga grattis till ferbie som skulle fyllt år i veckan,
du e saknad vännen!
Tror det fanns en mening med att vi alla umgicks sista kvällen du fanns hos oss,
att det var något med det.
Ingen av oss hade umgåtts på länge länge men just din sista kväll så var vi alla samlade och hade så kul!
Det betyder så otroligt mycket för mig!
Du är saknad gubben!

Ännu en ängel har lämnat oss,
"Fargar" Pelle fladen!
Vila i frid och hälsa alla våra där uppe nu.
Nu lider du inte längre vilket är en tröst,
du kan springa och andas osv!
Vem ska jag nu baka äppelpaj åt ?
Kram

Längtar efter att åka med älskling och julhandla nästa månad,
all julmat osv då vi har julafton hemma hos oss i år.
Ska bli kul och så mysigt.
I helgen ska vi julpynta med barnen,
ta fram granen osv.
Fick en grön gran av svärmor så nu åker den fula vita granen äntligen!
Tycker att en julgran ska vara grön,
annat e konstigt även om det kan vara fint.
Haha vi hade en rödvit gran förra året.
I år vill jag ha likadan gran som min mamma,
grön med massa härliga olika färger osv så som disney granen!.
Min mammas gran är alltid den finaste,
Disney gran!

Nä nu ska jag vila ögonen en stund innan plutt vaknar!

Av Chatrine - 12 november 2015 17:39

Haha jag e värdelös på att uppdatera bloggen,
ska försöka bli bättre på det.
Fick juh min son den 14e oktober för er som ej vet det,
lever i en bebis bubbla och älskar älskar!
Vi e nykära igen,
men på ett helt nytt sätt denna gång!
Min man e sååååå underbar med våra fina lilla son Elliot!
Han är en månad och en dag idag,
tiden går så fort.
Idag kom dom stora barnen hem igen.
Förlossningen gick super bra,
snabbt gick det.
Vart igångsatt och den 16e dagen över tiden kom han äntligen ?
Men nu blir det INGA fler barn!
Lyckan är obeskrivlig och total!
Syskonen är så stolta ?
Lite bilder här under på min fina familj som jag älskar mer än någon kan!

Ovido - Quiz & Flashcards