Cattarazzie

Direktlänk till inlägg 2 februari 2017

Godmorgon!

Av Chatrine - 2 februari 2017 06:07

Nu sitter jag på bussen påväg till jobbet,
knaprar bafusin som en tok då jag som aldrig e sjuk plötsligt e förkyld,
ont i halsen o hostig osv osv,
haha hemskt juh!!
Men lite halstabletter,
kaffe,
musik och tanken på en härlig dag med mina underbara arbetskamrater gör susen!
Sen gillar jag att det tar en stund med bussen,
om man e trött hinner man vakna till innan man börjar!

Stackars lilla plutten hemma,
han slog i näsan och det va mörkt så jag såg inte näsblodet,
tills jag tände lampan plutten.
Men han verkar ha lätt att blöda näsblod precis som jag själv hade när jag var liten.
Hoppas det går över!
Känns bra som fan att åka till jobbet och att Mats tar hand om lilleman och fixar honom till dagis osv,
min tur nu hehe!
Jag säger då det,
till alla ensamstående mammor och pappor där ute,
fasen vad ni är grymma!
Vet inte hur ni gör men en stor eloge till er alla!!
Kämpar!
Jag vet inte hur jag hade gjort just nu om jag vart ensam,
dagis e inte ens öppet när jag åker till jobbet juh!

Idag begravs du,
du är så saknad S,
tänker på dig!
Hoppas du funnit ro och att smärtan är borta nu!
Hälsa morbror från mig och alla andra vackra änglar som vi förlorat!
Vila i frid Svarten!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chatrine - Onsdag 15 maj 07:33

Jag har varken tid eller lust för dramaqueens så låt.mig vara utanför ert shit. Haha att ni orkar. Aja men vissa växer aldrig upp så är det. Till er alla som inte vet så är jag och m ej tillsammans längre sen några månader och det kommer vi aldr...

Av Chatrine - Tisdag 30 april 06:29

Idag är det valborg , någon brasa ska jag o sonen såklart dra iväg och kolla på! Vart vet jag inte än dock men lutar mot Huddinge iaf. Och imorrn e vi lediga vilket alltid är skönt. På jobbet är det lite halvjobbig stämning just nu men vi hål...

Av Chatrine - Fredag 19 april 08:29

Först av allt vill jag verkligen be dig om ursäkt för hur jag avslutade allt, förlåt för att jag sårade dig så.... Det finns en låt som jag lyssnar på där jag tänker på dig , Ja förutom "Så vill stjärnorna " såklart . Ricky Rose - Om du var här ...

Av Chatrine - Måndag 15 april 08:15


Av Chatrine - Söndag 14 april 08:03

Jag är så tacksam för dom vänner jag i livet, dom som även är min familj. Mina barn ser dom som familj och känner dom väl och jag kan räkna dom på en hand ! Dom som alltid funnits i våra liv! Sen har man arbetskollegor som man pratar med och s...

Ovido - Quiz & Flashcards