Cattarazzie

Alla inlägg den 21 februari 2017

Av Chatrine - 21 februari 2017 14:41

Denna lediga dag spenderade jag med min mormor!
Överraskade henne då hon inte visste att jag skulle komma förbi,
och perfekt timing då hon precis när jag kom klev ut genom dörren för att blossa,
snacka om att hon sken upp när hon såg mig och jag sa: Hej mormor!
Hon sken upp som solen och sa högt och glatt med ett leende:
Åh heeej Chatrine,
åh va roligt är det verkligen du?!
Så himla söt min lilla mormor!
Vi har plockat "lite" skott från blommorna i hallen och druckit kaffe,
kollat videos och kort på barnen och pratat.
Supermysigt har vi haft det!
Köpte med påskliljor och choklad till henne vilket hon blev jätteglad för!
Nu är jag påväg hem,
tänkte röja lite innan jag hämtar lilleman på dagis!
Har lovat att komma med barnen snart och hälsa på oxå,
hon längtar efter sina barnbarns barn sa hon så det e klart jag ska ta med dom!

Underbar dag,
känner mig på topp,
mår riktigt bra efter mys med mormor!
Älskar henne så!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards