Cattarazzie

Alla inlägg under maj 2023

Av Chatrine - 11 maj 2023 08:49

En del av mig känner fortfarande att det va häromdagen du spred dina vingar,
minns oxå paniken över hur jag skulle kunna leva vidare utan dig...
Men,
här står jag 5 år senare och det är tack vare barnen jag är stark.
Dina barnbarnsbarn ger mig styrka och kärlek varenda dag.
Dom saknar dig med ska du veta morfar,
det gör så ont i hjärtat hela tiden utan dig men jag brås på dig,
dina kloka ord och din styrka du sänder hjälper mig varje dag att orka,
Men saknaden finns oavbrutet där.

Jag är så tacksam för alla fina minnen jag fått med dig,
vi har ALDRIG någonsin vart osams eller ens irriterade på varandra.
Bara kärlek och glädje jämt.
Du var verkligen min absolut bästa vän i hela mitt liv,
min andra halva lixom,
du fattas mig min vackra morfar !!
Du har lärt mig så mycket.
Oavsett mitt mående så fick du mig ALLTID att må bäst och känna lugnet,
du är min hjälte,
du gjorde mig lycklig som ingen annan kunde.
Nu lever du vidare i dina barnbarnsbarn och jag låter aldrig dig glömmas bort,
ditt minne kommer förevigt finnas !!

Man är aldrig redo att förlora någon,
spelar ingen roll orsak för man är ALDRIG någonsin beredd på att förlora denna del av en själv.
Du var min andra halva!!

Du fanns alltid där för mig oavsett tid eller dag osv,
du har ALLTID funnits där för mig !!

Jag saknar dig så mycket morfar ,
behöver en kram av dig,
behöver få känna din doft,
behöver bara få va med dig men jag vet att det inte går ännu,
min tid är inte här än men jag vet att du kommer stå där med öppen famn när det är dags och ta emot mig.
Jag vet att du vakar över mig och barnen och en dag ses vi igen och jag längtar efter dig ,
Men som sagt så dröjer det.

Tills dess kommer jag hedra dig och föra ditt minne och arv vidare.

Älskar dig - always and forever my love!

Ovido - Quiz & Flashcards