Cattarazzie

Alla inlägg under augusti 2019

Av Chatrine - 31 augusti 2019 16:46

Whoop whoop,
ikväll blir det skoj på Moonshine!
Ska bli så KUL!!!
Vi var där idag på dagen och kollade på alla fantastiska bilar,
kan säga att Elliot ÄLSKADE alla bilar,
stora som små.
Får köpa en finfin leksaksbil till honom ikväll.
Haha,
varenda bil vi gick förbi så sa han: Wooow mamma jag vill ha den bilen!
Sötkorven min!

Detta med att kolla in en bilutställning var verkligen Elliots grej!

Ååååh vad jag längtar tills kvällen!!!

Av Chatrine - 13 augusti 2019 09:47

Sist jag skrev så skulle vi se Lida Ekdahl och Miriam bryant osv på kvällen när vi var på Storsjöyran i Östersund!!
Kan säga att dom verkligen levererade,
wow vilka kvinnor!!
Vi hade så sjukt roligt och jag fick äntligen se Lisa Ekdahl live,
det har jag velat göra sen jag var liten!!
Det var mäktigt och längst fram stod jag med.
Jag kände mig som en 12 åring på en Backstreetboys konsert typ haha!!
Helt magiskt!

Fick riktigt bra bilder på Lisa Ekdahl oxå,
dom ser ni här nedanför!!
Helt underbart!


Miriam Bryant va riktigt grym oxå men där stod jag så långt bort då det var tusentals småtjejer överallt haha,
lite för gammal för den trängseln!!
Men wow där med!!

Av Chatrine - 3 augusti 2019 11:17

Första gången jag är här på Storsjöyran,
men jädrans va mysigt det är.
Alla är så trevliga,
det e så vackert asså,
så så vackert!
Östersund levererar helt klart!

Igår såg vi Albin Lee Meldau,
asså hans engelska låtar e sååååå BRA så det va riktigt kul att se honom.
Grym live, så grym!!

Veronica Maggio va sådär live.
Asså sången är juh kanon som alltid men hon var ganska tråkig att se på,
förlåt Veronica,
fortfarande grym e du!!

Dom som imponerade på mig var faktiskt Mando diao!!
Jag vet juh att dom e grymma o gillar dom sjukt mkt osv,
men dom ägde scenen live!
Skulle bli kul att se dom oxå osv,
men när dom klev upp på scen,
det var nästan som en ?uppenbarelse?,
man fick verkligen WOW känslan!

På dom andra scenerna var det skumma artister,
ingen jag kände igen osv.



Ikväll längtar jag till,
kl 19.30 kliver min älskade Lisa Ekdahl upp på scenen.
Wohooo my goooooood!
Älskar henne,
ska bli sjukt nice att se henne live.
Jag har ALLTID velat se henne live så det ser jag verkligen fram emot.

KVÄLLENS SCHEMA :

19:30 Lisa Ekdahl
21:00 Weeping Willows
22:45 Miriam Bryant
00:30 Presidenttalet
01:00 The Hives

Åh Miriam hallå,
henne kan man bara älska juuuuh!!!

Nä nu ska jag gå ut o röka o ta en kaffe,
njuta av solen medans karln sover!

Ovido - Quiz & Flashcards