Cattarazzie

Alla inlägg under februari 2018

Av Chatrine - 19 februari 2018 09:53

Blandade känslor.
Elliot ska vara hos sin pappa denna vecka,
ska bli skönt med egentid samtidigt som jag vet att jag kommer ha svårt att somna då jag e van att somna breve min lilla kille.
Novah e hos sin pappa.
För första gången kommer jag vara helt solo,
inga rutiner och tider att passa (ja förutom jobbet såklart men det e varje dag med eller utan barn).
Som sagt,
blandade känslor.
Tackar gudarna för att mina barn har såna bra pappor.
Blir separationsångesten för mkt för mig så vet jag juh att jag kan komma över och mysa med min lilla kille.
Det underlättar faktiskt!!

Ha en fin dag!

Av Chatrine - 11 februari 2018 12:22

Pratade nyss med min favvo gubbe,
lilla morfar!! Min min min!!
Berättade att jag drömde häromnatten att vi satt i solen o drack kaffe som vi gör varje sommar,
då sa han att det var en mkt fin dröm! Älskade moffis,
snart ses vi igen och OM jag längtar!
Varje gång jag hör min morfars röst så sprids lugnet inom mig och
jag blir helt lycklig!
Han e bäst!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards