Cattarazzie

Alla inlägg under juli 2017

Av Chatrine - 31 juli 2017 13:27

Vissa vuxna måste växa upp...
Att sitta och fylla barn med lögner och skitsnack om andra vuxna som är MER med dom barnen än någon av dom är så lågt och omoget att man kräks.
Vissa gamla hundar kan inte lära sig att sitta.. så är det tyvärr!
Vissa är ute efter att förstöra men det enda dom förstör e barnet,
sorgligt att dom ej ser det men men...!
Jag personligen skulle aldrig snacka skit om en annan till barnet,
aldrig.

Av Chatrine - 10 juli 2017 14:01

Aldrig trodde jag att jg skulle vara så lycklig över någon annans graviditet som jag är över min bästa väns,
min syster och andra halva!!
Jag ska bli "moster" /gudmor,
WOW!!
Att läsa henne skriva "mitt barn" och "jag ska bli mamma" är så himla mäktigt!!
Självklart har jag blivit glad åt vänners graviditeter,
men absolut inte på samma sätt som denna.
Detta är en sak jag aldrig trodde jag skulle få uppleva,
då hon själv alltid sagt att hon inte ska ha barn,
men jag e så jäkla lycklig för hennes/deras skull att ni anar inte!!
Wiiiiie,
längtar så sjukt mycket efter att få se hennes lilla mini!!!
Vackra tös,
du e redan så så älskad och efterlängtad och världens finaste mor och far har du.
Och älskade,
du kommer bli världens bästa mamma ???
Love you!!!

Ovido - Quiz & Flashcards