Cattarazzie

Alla inlägg under december 2019

Av Chatrine - 29 december 2019 09:11

Igår följde Elliot och jag med Kajsa och Amilion till Exploria och lekte järnet!
Det var första gången jag var där,
va riktigt bra tycker jag,
mycket skoj att göra för dom små,
Haha även fast jag oxå hade så kul!
Elliot och Amilion fick släcka en eld och leka brandmän,
sen efteråt fick dom varsitt diplom där dom blivit ?Brandisar? vilket va skoj!
Sen körskolan där dom fick köra runt i små elbilar och det va juh kanonkul.
Den sista delen vi va inne på var trampolin delen,
sjuuuukt kul Haha!!
Oj va vi hoppade!!
Dinosaurie delen va oxå rolig och lite smått läskig i början tyckte grabbarna.
Sen va allt coolt bara,
dom små monstrens!
Nä men Exploria rekommenderar jag verkligen,
om man orkar springa runt med barnen!
Jag springer alltid runt med Elliot på leklandet annars !!

Elliot va så stolt när han fick sitt diplom på brandstations delen,
där har vi en brandman i min smak!
Mammas fina!

Av Chatrine - 29 december 2019 09:01

Julafton firades tillsammans med M och hela familjen,
det var så himla mysigt!
Sen till kvällen anslöt sig några vänner och vi firade lite mer jul,
barnen somnade tidigt så det blev lugnt,
trodde dom skulle röja sent med sina saker.
Barnen var kanon glada för sina fina julklappar!
Elliot ÄLSKAR sin padda och elefant!
Julmaten satt fint,
ja man blev juh proppmätt som resten av Sverige typ!

Elliot fick träffa sin farfar i fredags oxå,
det händer typ en gång om året!
Det tyckte han va roligt!
Han fick ett flygplan av farfar i julklapp och det va skoj!!

Det var sista julmaten för min mage denna jul,
Haha vill inte se mer julmat nu!!
Hade massvis över som dom flesta brukar ha!
Denna jul blev bättre än förväntan!!

Jag hoppas ni alla haft en fin jul tillsammans med nära & kära!
God fortsättning!


Av Chatrine - 29 december 2019 08:44

Kryssning med M, Linn och barnen!
Jisses va kul vi hade,
lugnt och fint samtidigt som barnen röjde järnet och vi alla shoppade i taxfreen.
Det va riktigt kul att åka på kryssning,
inget man gör speciellt ofta.
Sist jag va på kryssning va långt innan Elliot kom till världen.
Vi käkade julbord och drack goda drinkar.
Tjejen i baren gjorde dom godaste drinkarna så ungarna sprang o fick massa drinkar i stora fina glas med frukter osv.
Det var så kul och behövligt!

Av Chatrine - 29 december 2019 08:39

Jag och Novah va på bio strax innan jul,
vi såg den Förförlige snömannen.
Den var sååå himla bra,
och det var super mysigt att hänga med min älskade dotter!
Som jag älskar den tösen,
min första kärlek i livet!!
Vi ses inte lika ofta längre som förr,
men det blir bättre!
Tänk att hon snart fyller 9 år,
min stora tjej!
Glömmer ALDRIG dagen hon kom till mig,
den spännande natten med värkar osv,
sen känslan när hon äntligen låg på mitt bröst....
Det var den finaste lilla person jag sett
och hon var min!

Mamma älskar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards