Cattarazzie

Alla inlägg under januari 2018

Av Chatrine - 23 januari 2018 17:43

Ett vanligt råd är att sopa rent utanför sin egen dörr,
man ska inte kasta sten i glashus osv.
Sen finns det idioter som älskar att kasta sten i glashus,
eller ja rättare sagt,
dom förstår inte att dom gör det.
Det är så skrattretande att jag inte kan annat än att le!
Men en sak e säker,
e det något man inte ska göra medans man kastar sten i glashus,
ställ inte in MINA barn i det glashuset då dom inte har där att göra!
Puss på nosen!

Av Chatrine - 23 januari 2018 11:34

Detta är mannen i mitt liv,
nr ett som ingen slår!
Han är den bästa finaste som finns!
Min älskade morfar,
MIN!!!!
När det gäller min morfar,
Ja då är jag lite ego faktiskt.
Tycker det e så sorgligt att alla andra hans barnbarn inte bryr sig på samma sätt,
okej kanske svårt att bry sig exakt på samma sätt som mig då jag e morfars flicka och
det kommer aldrig ändras.
Men lite kan dom andra bry sig ändå känner jag!
Tror inte dom förstår vilken vacker människa dom går miste om,
tråkigt !

Jag och morfar har ett band som INGEN kan klippa eller ändra på.
Så har det alltid varit i hela mitt liv.
Han e min bästa bästa vän!
Den harmoni och det lugnet jag känner när jag e med honom eller när jag hör hans underbaaaara muminröst e så mysig.
Hur man än mår så får han en att må bäst som att man kan ta över världen bara genom att höra hans röst!

Längtar så efter min fina morfar,
åker dit så fort jag kan med barnen.
Dom älskar oxå att vara där.
Jag är så lycklig och tacksam över att morfar och mina barn fått/hunnit lära känna varandra och få en fin relation och att dom får minnen med honom.
Älskar att jag har så många foton och videoklipp med dom tillsammans!!
I sommar blir det extra mycket fotande och filmande.
Gud vad jag ska filma!!!!

Av Chatrine - 19 januari 2018 00:00

Vart tog tiden vägen?
När blev min bebis såhär stor?
Min fina mini,
du fyller nu 7 år.
För 7 år sedan började mitt liv,
det var DU som gav mig liv älskling!!
Du är den som gav mig hopp,
kärlek och du är föralltid min bästa flicka,
mammas fina tjej!
Du är så otroligt klok,
smart och omtänksam,
alltid så snäll med dina vänner osv.
Jag skulle kunna skriva en bok om dig min älskade underbara!
Det var nog inte bara mig du gav liv,
du är så älskad av många!
Du har en stor familj gumman min,
både på min och pappas sida.
Dina bröder har världens bästa storasyster.
Finaste!!!!!

Jag är så stolt över dig,
så stolt över den person du är.
Du är verkligen en stark tjej och så mogen för din ålder,
så stor ibland att man glömmer lätt att du är ?bara? 7,
du är fortfarande liten (ändå stor).
När jag ser på dig så önskar jag att du kunde känna vad jag känner då,
att du kunde se vad jag ser.
Mamma älskar dig till månen och tillbaka i all oändlighet!!!

Du har redan gått igenom väldigt mycket i ditt liv för att bara vara 7,
men,
du har lärt dig desto mer!
Du är en känslomänniska ,
just like me babycake!

Jag bara ligger och väntar på att klockan ska slå om så jag får gå till din säng och pussa dig i pannan och vara den absolut första att gratta dig på din 7e födelsedag,
även om du ej vet om det.

DU min älskade lilla nussa,
är det absolut bästa beslut jag någonsin gjort,
bästa jag gjort!
Både din faster och mormor var med när du kom till oss (ja din pappa oxå såklart men det fattar man juh hehe).
Glömmer ALDRIG någonsin sekunden jag fick se dig första gången,
jag skrattade och grät samtidigt.
Du var den finaste lilla minimänniska jag sett,
min mini!!

Du kan göra mig tokig med dina påhitt ibland,
dina bus och skoj.
Men inget är vackrare än att se dig le!

Älskade unge,
jag älskar dig till månen och tillbaka i oändlighet!


Av Chatrine - 14 januari 2018 23:21

Har funnit en vän,
en fantastisk vän i denna vackra flicka!
Vi klickade direkt på jobbet och fann verkligen varandra.
En ny vänskap har vuxit fram,
den ser jag fram emot att ha tills vi blir gamla haha!
Vi är väldigt lika,
skrattar åt samma saker osv.
Imorrn jobbar vi samma tider yeeey!!

Min Tjo!

Ovido - Quiz & Flashcards