Cattarazzie

Alla inlägg under april 2015

Av Chatrine - 30 april 2015 13:57

Varenda år är det flera olika dagar som är jobbiga på ett eller annat sätt,

allt pga en enda sak,

saknaden efter min älskade morbror...

Valborg tex firade vi med honom ute på Ingarö,

minns det som igår,

älskade att vara med honom.

Nu är jag själv vuxen,

mamma och fru osv.

Saknar honom så obeskrivligt hårt...

Denna valborg ska bli ett nytt bra minne,

ett valborgs minne med våra vackra barn och vänner!!!


Av Chatrine - 28 april 2015 15:01

Åh mys!! Pratade precis med min favorit gubbe, den bästa i hela världen ?? Älskade morfar, om du bara visste hur mycket du betyder för mig, kan ej beskrivas med ord!! Jag älskar dig så oändligt obeskrivligt MYCKET!!! Längtar tills vi ses igen i sommar, åh vad jag längtar, mys mys mys med massa kärlek!!! ???? Morfars flicka ?? Världens finaste bästa gammel morfar är du med!!!

Av Chatrine - 26 april 2015 17:16

Älskar dessa bilder som min fina underbara make tog på mig idag när vi var i vackra Kungsträdgården och njöt i solen och sög i oss dom härliga 18 graderna ???

Av Chatrine - 26 april 2015 16:13

Istället för att sitta hemma och må illa så åkte jag och älsklingen till vackra Kungsträdgården!

Enligt mig- En av Stockholms finaste ställen!!

Jag verkligen älskar kungsan och dom vackra körsbärsblommorna osv,

så harmoniskt och vackert!!!

Vi tog massa fina foton båda två,

det var mysigt!

Bara vi 2 och alla andra såklart,

fullpackat!

18 grader varmt och det var verkligen så mysigt,

älskar när vi gör saker bara vi <3

Men jag saknade barnen och ville såklart ta massa fina kort på dom med alla vackra

rosa körsbärsblommor!!

Åh   


     

     

     

                   

       


På instagram heter jag cattarazzie,

där ser man lite roligare bilder =)

Dessa är helt oklippta,

orginal storlek.


Hej från mig!

Av Chatrine - 25 april 2015 15:33

Varför gör jag såhär för... kollar igenom gamla bilder på farfar, morbror osv...

Jo för att jag saknar dom och vill se dras fina ansikten igen...

Saknaden gör juh ont och jag känner hur tårarna vill ut men NEJ,

jag SKA kunna kolla på kort på våra änglar utan att gråta,

någongång ska det fan gå!!!

Det är svårt absolut,

men SÅ svårt ska det väl inte vara...

Men när man ser bilderna,

ser deras leenden så slår det en direkt,

jag kommer aldrig få se deras leenden igen förutom samma om och om igen på kort,

får aldrig höra deras röster igen osv osv osv....

Att vara gravid samtidigt med tickande hormonbomder inom sig e inte heller enkelt i en stund som denna,

men men vad gör man liksom... =D


Jag saknar alla mina vackra änglar,

dom hör inte hemma någonannanstans än HÄR...

=´(

Av Chatrine - 25 april 2015 15:00

Denna låt är än idag så jäkla bra,

texten säger allt,

den är så sann och klockren!!!

Fortfarande en utav mina favoriter helt klart!!

Mår ni dåligt någon dag eller känner dig sviken osv,

lyssna på denna så lovar jag att du kommer piggas upp lite ;)

  


Av Chatrine - 25 april 2015 01:13

Började fredagen med älskling och världens bästa grannar som är våra fina vänner ?
Hade skitmysigt men sen gick älskling och jag och käkade mysmiddag!
Det var riktigt gott och vi hade trevligt!
Dock så kom det juh såklart smuts till bordet och skulle göra en scen,
men som vanligt så fick smutset ingen respons ?
Stackarn,
haha eller kanske inte,
självförvållat!
Men vi hade lite bättre saker för oss så vi gick hem och nu umgås vi med fina vänner,
snackar skit och har kanonmysigt!
Dock saknar jag den ena grannen från ikväll ?
Men imorrn så tänker jag våldgästa min fina "ina" på en kaffe!
(Så nu vet du det stumpan om du läser detta hehe)!

Min fina älskling tog en fin bild på mig ikväll med magen,
vår planerade älskade bebis!
Längtan är helt obeskrivlig,
vill bara att det ska vara oktober nu nu nuuuu så vår lilla älskling finns hos oss redan ??
Men får gott vänta en stund till!

Åh vi sitter och pratar "skumma" men underbara minnen man har med olika människor som gått bort,
mitt minne jag tog upp var från pappas 40 års fest när jag satt med min älskade farmor (vila i frid) ?? och vi satt i solen på pappas framsida och drack vin med sprite,
haha ååååh det va så mysigt och vi pratade gamla minnen osv,
vill tillbaka till den stunden!
Älskade när hon sa: Du kommer alltid vara farmors hjärta!
Saknar hennes nyp i kinden,
dom jag hatade när jag var liten för jag kände mig som en plutt,
men idag skulle jag gärna bli nypt i kinden av farmor!
Saknar dig farmor och jag är SÅ lycklig över att vi fick prata ut,
du vet vad jag menar ???

Imorrn ska vi på 7års kalas oxå!
Mosters MYsfis fyller år,
stora tjejen!
Jisses minns när Becca va gravid med skrållan,
nu fyller hon 7 bast ?
Tiden går fort!

Skapa flashcards