Cattarazzie

Alla inlägg under maj 2021

Av Chatrine - 19 maj 2021 07:41

Jag kan inte förstå att jag är KLAR!!
Ni som känner mig vet juh att jag sen liten alltid haft skit dåliga tänder,
dom har gått sönder hela tiden hur mycket jag än skött dom,
inget hjälpte.
Tillslut gav man upp,
fortsatte självklart att sköta tänderna men accepterade att dom inte skulle bli bättre.

En dag innan jul så lossnade ena framtanden,
då kände jag mig så hopplös och uppgiven,
hur dåliga dom än va ville man inte gå runt utan framtand iaf,
så sökte akut tid hos Tandläkargruppen i sjöstaden,
fick VÄRLDENS BÄSTA tandläkare som tog mig på allvar,
han förstod allvaret och problemet.
Han lyssnade verkligen på mig till skillnad från alla andra tandläkare jag träffat.
Vi har lärt känna varandra under denna långa resa,
kommit fram till tex att jag tål extremt mycket bedövning osv osv.

Igår blev jag ÄNTLIGEN klar med tänderna,
Nu sitter dom där permanent.
Nu när jag e fin i munnen kan jag visa hur det såg ut innan för er som inte tänkt på det.

Jag mår så sjukt jäkla BRA att ni anar inte.
Bara känslan av att kunna LE är magisk och veta att det ser fint ut.
Jag kan äta vad jag vill utan att oroa mig för att tänderna ska gå sönder ännu mer.

Detta ska idag firas efter jobbet med först min sambo med att ÄTA wiiiie,
Sen ska jag träffa min älskling T och ta en kall i solen på en uteservering,
snacka om underbar dag.

Kram från en obeskrivligt LYCKLIG tjej som har ett fint leende igen!!

Tack till världens bästa tandläkare,
du vet vem du e!!

Av Chatrine - 2 maj 2021 10:56

Har ni missat Knut?
Han finns på både Facebook och instagram.

Facebook : Mossgrymfen Knut's äventyr
Instagram : mossgrymfenknut

Kolla in honom vettja,
han passar för alla åldrar att följa.
Han hittar på små saker lite hela tiden,
är ute på sina äventyr osv.

Jag heter Knut och jag är en Mossgrymf som bor i Hammarby sjöstad,
jag bodde förut i skogen långt härifrån,
kom hit när det blev lite för kallt ute och här tänker jag stanna.

I veckan ska jag till frisören och dessutom blir jag snart med kompis.

Ovido - Quiz & Flashcards