Cattarazzie

Alla inlägg under maj 2015

Av Chatrine - 31 maj 2015 22:07

Var hemma hos svärmor på morsdags fika idag!
Kom hem med en fin hylla hon köpt till mig,
världens bästa svärmor ??

Av Chatrine - 31 maj 2015 22:04

Novah plockade en mors dag blomma till mig idag, sen berättade hon att den var från en farbrors rabatt haha, han hade sagt att man ej får ta blommor från rabatter men att hon fick ta den då hon förklarat att den är till mamma, faktiskt, men det tyckte jag var super gulligt ???? ungen e ärlig iaf haha ?

Av Chatrine - 26 maj 2015 17:02

I början tyckte jag tiden gick såååå sakta,
men nu flyger den förbi känns det som,
samtidigt som tiden fortfarande går sakta då jag är trött på att vara gravid emellan varven haha!!
Längtar så himla himla mycket efter våran fina lilla bebis ??

Av Chatrine - 19 maj 2015 15:57

Jag önskar ärligt att man kunde radera vissa människor ur ens liv,
att man lixom kunde blocka dom från ens liv så dom inte kunde tex läsa bloggen eller ens komma ihåg en,
ja komma ihåg en gör dom inte ändå då dom skiter it haha,
men ja den funktionen önskar jag fanns så dom inte kunde "följa en" på håll!!!
?

Bara 18 veckor kvar!!

Av Chatrine - 19 maj 2015 15:53

Såg att jag missade denna bild i inlägget under ??

Av Chatrine - 19 maj 2015 15:48

I fredags var jag och min älskade mamma vid gravarna och gjorde fint!
Va så så nära att börja gråta direkt vi klev ur bilen...
Gör alltid så ont att vara där men känns alltid skönt att åka därifrån och veta att dom har fått det fint igen ??
Älskade morbror och lillasyster,
så saknade!!
Den 24e är det 20 år sen min morbror togs ifrån oss plötsligt,
och ja jag VET att många är "trötta på" mitt skriveri om min morbror då det var så längesen,
men jag skiter i det för jag måste få skriva av mig!!
Ni förstår inte hur mycket han betydde för mig...
Han var hela min värld,
han var mitt allt,
han var alla roller i en ??
Skulle kunna gråta nu bara jag skriver om det,
saknade gör fortfarande så obeskrivligt ont och jag gråter OFTA efter honom än idag när jag är ensam!! ?
Varenda år så är dessa datum JÄTTEJOBBIGA för mig så här har ni förklaringen till varför om ni undrar...

16 mars - Morbrors födelsedag
24 maj - Morbrors dödsdag
5 juni - En fin människa dog
6 juni - En vän dog plus att det är den dagen min morbror begravdes!!

Sen finns det fler datum men dom behåller jag för mig själv!! ??

Av Chatrine - 19 maj 2015 15:27

Snart går denna familj från att vara 5 till att vara 6 ??
Vi alla längtar så mycket efter lilla bebisen ?
Bästa bästa barnen,
älskar er alla mer än ni någonsin kommer att kunna förstå ???
Jooo den dagen ni själva får barn,
då kommer ni förstå hur älskade och ovärderliga ni är!!

Jag älskar att känna denna lilla nugget sparka och rulla runt,
njuter medans det är mysigt haha!!
Längtar inte efter revbens sparkarna dock haha!! ?

Ledig idag så har målat naglarna och haft kafferep med grannarna,
dom bästa ?

Imorrn blir det jobb,
ska bli skönt.
Så himla tråkigt att vara ledig när alla andra jobbar,
e hellre ledig på helgerna då när alla andra oxå e lediga!
I helgen är vi barnfria oxå så det ska avnjutas faktiskt med massa kärlek till bara maken ???
Sådant behövs det med!!
Och imorrn efter jobbet ska jag skämma bort mig själv lite och tycker faktiskt att jag förtjänar det!
??
Ska skicka mitt vanliga vykort till min älskade morfar oxå som jag gör varje månad ?
Guuud vad jag saknar honom,
avskyr att han bor så långt bort ?
Hade han bott i Sthlm hade jag hälsat på honom heeeela tiden!
Morfars tjej vet ni ???

Nej dags att ladda batteriet i luren lite såg jag nu,
men ha det bra i regnet ?

Av Chatrine - 18 maj 2015 11:12

Vecka 21 ??
Bara 19 veckor kvar ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards