Cattarazzie

Alla inlägg under juni 2020

Av Chatrine - 12 juni 2020 09:24

Nej rubriken kanske e överdriven haha,
meeen e lite ledsen över att det inte blir något Värmland i sommar pga denna Corona.
#FuckCorona

Satt och kollade igenom alla våra foton från Värmland,
paradiset!
Jag saknar verkligen att vara där,
bara vara och känna harmoni och kärlek,
lugn och ro!
Värmland stillar min själ!



Jag hoppas verkligen att denna Corona försvinner snart.
Blir helt orolig att den ska ta den sista ?äldre? jag har kvar,
därför väljer vi alla att skippa Värmland,
tyvärr men bättre att vara på den säkra sidan!
Många tar inte coronan på allvar men GÖR DET!

Drömde faktiskt om att vi var i Värmland inatt,
alla var där,
morfar o Seppo osv.
Det var en underbart ljuvlig dröm,
antar att dom hälsade på!
Tack för det mina fina änglar,
ni är SÅ saknade!


Det var mysigt att få dricka kaffe med dig igen morfar min fina,
tack för denna dröm,
det var dock tråkigt att vakna från den!

Älskar dig!

Av Chatrine - 4 juni 2020 11:35

Denna dag har många meningar för mig,
självklart nationaldag men det jag firar är min morbror som för många år sen begravdes denna dag.
Därför är den viktig för mig!

Tänker ofta på och undrar hur livet skulle sett ut för oss alla om han fortfarande levt.
Sorgen vi burit på i alla år är fortfrande så tung och smärtsam.
Jag var nästan 10 år när han togs ifrån oss,
dom känslorna finns kvar inom mig.
Så på lördag blir det att lämna en blomma till honom (och dom andra med) !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards