Cattarazzie

Alla inlägg under februari 2021

Av Chatrine - 14 februari 2021 08:55

Vissa dagar är sämre än andra,
en sån dag har jag idag.
Mår verkligen inge bra idag.
Allt känns så jävla off bara,
vill bara dra täcket över huvudet och sova bort denna dag och hoppas på en bättre.

Glad alla hjärtans dag på er allihopa!
Sänder en ros till dig morfar,
ett samtal med dig nu hade jag verkligen behövt.

Jag jobbar till 15 idag vilket e både skönt och just lite drygt när man mår såhär.
Men jag har ett kanon schema idag så det blir bra.
Hade väl mått sämre om man inte jobbat.
Nu konsentrerar jag mig på jobbet och alla mina underbara äldre istället,
solen skiner och det är jätteskönt utomhus,
har inte ens behövt mina vantar på.

Glömde Knut hemma idag,
buhu...
Jag som hade så många gulliga alla hjärtans dag idéer,
får ta dom sen när jag kommer hem.
Med eller utan familjen så kommer jag att gå ut på en "Knut runda".

Tänk va fort man kan knåpa ihop ett inlägg,
att jag e så slö på att uppdatera bloggen.
FÖRLÅT!

Haha jag vet inte ens om någon läser denna men det e iaf skönt att få skriva av sig ibland oavsett vad det handlar om!

Jag hoppas iaf att denna alla hjärtans dag blir bättre än den började....

Skapa flashcards