Cattarazzie

Alla inlägg den 1 februari 2017

Av Chatrine - 1 februari 2017 06:34

Ja jag fick jobbet på Huddinge sjukhus,
dit jag e påväg nu,
glömde säga det hehe.
Jag måste nog erkänna att jag e smått nervös samtidigt som jag e såååå taggad!
Ska bli riktigt kul och så skönt att få komma igång igen.
Ska bli spännande att lära sig nya saker och se nya arbetsplatser och träffa nya arbetskollegor oxå osv.
Härligt!
This is my year så universum kan juh gott försöka med sin hinderbana,
jag klarar den!!

Det lär juh bli mer att läsa i bloggen nu när jag har 45 minuter att slå ihjäl påväg till jobbet,
kommer dessutom ha mer kul att skriva om nu!!

Nu e jag framme så ha en bra dag!

Kraaaam hela dan

Av Chatrine - 1 februari 2017 06:27

Universum och jag e verkligen inte sams idag...
Börjar med en sömnlös natt pga bråkig bebis och sen upp kl 5,
e typ döv på vänster öra vilket säkert e pga någon vax propp eller liknande men dock irriterande...,
hänglåset jag skulle ha med mig till jobbet, ja den nyckeln sitter fast i låset så det lämnade jag hemma då det ej fyller någon funktion.
Jag e nära på att missa bussen men hann tack vare en ung kille som ställde sig i dörren och pratade mes chauffören , tack unge man!
Sätter mig på bussen och slappnar av,
dricker mitt kaffe och vid centrum kliver det på en kille och jag e helt hundra på att det va han som släppte sig sen så det stank rutten äggmök över bussen.... hua.
Och sist med inte minst så kan jag tala om att jag fryser för bussen är svinkall burr!

MEN,
sug på förlusten kära universum för jag kom iväg till jobbet trots ditt slit,
är snart framme på jobbet och bring it on,
vad du än serverar mig idag så kommer jag kliva över och äga!
1-0 till mig,
sug på den du kära lilla universum!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards