Cattarazzie

Alla inlägg den 8 februari 2017

Av Chatrine - 8 februari 2017 06:32

Både jag och Elliot har sovit nonstop heeeela natten,
han har inte vaknat en enda gång.
Nu kl 5 fick han en välling och så gick han upp med mig,
05:40 väckte vi pappa så han tog över och jag gick till bussen.
Känner mig fortfarande i behov av lite sömn MEN är dock samtidigt utvilad när jag jämför med dom senaste 3 dygnen.
Mensvärk from hell gaaah,
blir att poppa ett par alvedon på jobbet så man överlever haha.
Inget ni killar förstår !!
Burr vad kallt det är på bussen,
man kan tycka att dom bör ha på värmen kl 6 på morgonen en vinter,
men men!
Jobbar hela helgen igen och även nästa.
Jag älskar mitt nya jobb,
så otroligt givande och alla jag jobbar med är helt underbara!
Igår jobbade jag kväll,
åkte hem med Ewa på bussen.
Vi hade juh stans härligaste chaufför,
han poppade reggae på hög volym och sjöng glatt med för hela bussen,
cool kille helt klart.
Man vart lixom smittad av hans glädje!

Äntligen mår du bättre min älskade!!
Hoppas det håller i sig nu!
Hela natten sov du och det känns fantastiskt,
mammas fina kille!
Hoppas du får en fin dag!

Återigen vill jag gratta Marcus och Carro till sin vackra lilla dotter!
Jag gick förbi hos dom på BB häromdagen på min lunch och bebisgosa!
Jisses tänk att Elliot och Novah har vart så små,
galet!
Minns det som igår samtidigt som det känns påhittat haha,
som om dom alltid vart såhär stora.
Elliot vart juh en jätte efter att jag gosat med lilla L!
Helt underbar!
Novah kommer juh bli heeeelt kär när hon får sen lilla L.
Hon är juh helt galet kär i bebisar min lilla sessa.
Mammas bebis,
hjälp som är 6 år nu.
Hänger inte med.
Min vackra flicka,
är så stolt över dig min kärlek,
du är det bästa jag gjort!!!

Dags att jobba,
önskar alla en bra dag!

Älskar mina fina barn

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards