Cattarazzie

Direktlänk till inlägg 8 juli 2022

Torsdag

Av Chatrine - 8 juli 2022 14:51

Godmorgon världen!
Klockan är just nu i skrivande stund 07.40 och jag ligger breve Elliot i sängen o kollar film medans Novah sover.
Jag har hunnit med mitt morgonkaffe ute i den sköna naturen,
såg en ekorre som sprang på vägen,
hörde fåglarnas kvitter och vädret e sådär.
Lite kyligt men den regnar inte just nu så jag är nöjd.

Idag ska vi upp till Eva och Kjetil på lunch, sen ska dom tyvärr åka hem till Oslo igen,
kommer sakna dom.
Men är så så glad över att dom var här när vi kom hit.
Vi ses juh bara en gång per år men det ska vi försöka ändra på.
Tycker om att va med dom,
vi är juh familj!

Jag är så lycklig över att morfar fann sin Ann,
han gav mig en fin familj.

Känns galet att vi redan vart här i 4 dagar o snart åker hem igen,
tiden går alltid för fort.
När jag började räkna ner dagarna till semestern så var det 87 dagar,
känns som nyss och strax har redan 2 veckor gått av semestern,
tiden går alltid för fort.
Funderar på att ta en vecka i vinter faktiskt,
kanske åka till något varmt ställe.

Det va så mysigt uppe hos Eva och Kjetil,
god mat och sällskap.
Efter det åkte jag, Ann och barnen och badade,
fikade och hade det så mysigt.
Åkte sen förbi butiken här o köpte mjölk och deras närproducerade honung.
Sen till kvällen gick jag och barnen upp till Eva och Kjetil igen,
åt middag tillsammans och umgicks.
Dom åker tyvärr hem nu på fredag vilket e tråkigt men jag är glad
över att dom va här samtidigt som oss.

Vi fann en liten fågelunge på vägen hem som vi hjälpte ,
ska få barnen att förstå att vi måste släppa den sen,
haha dom vill ta hem den.

Nu ska vi sova och njuta av den korta tid som e kvar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chatrine - Fredag 19 april 08:29

Först av allt vill jag verkligen be dig om ursäkt för hur jag avslutade allt, förlåt för att jag sårade dig så.... Det finns en låt som jag lyssnar på där jag tänker på dig , Ja förutom "Så vill stjärnorna " såklart . Ricky Rose - Om du var här ...

Av Chatrine - Måndag 15 april 08:15


Av Chatrine - Söndag 14 april 08:03

Jag är så tacksam för dom vänner jag i livet, dom som även är min familj. Mina barn ser dom som familj och känner dom väl och jag kan räkna dom på en hand ! Dom som alltid funnits i våra liv! Sen har man arbetskollegor som man pratar med och s...

Av Chatrine - Söndag 14 april 07:48

Ni vet såna människor som själva mår dåligt egentligen och gör så att andra mår dåligt istället , avskyr sånt beteende . Man ska aldrig trycka ner någon annan , det är vidrigt beteende! Och när sådant beteende visar sig öppet på jobbet blir man ...

Av Chatrine - Torsdag 4 april 07:27

Som vanligt har det inte hänt så mycket mer än jobb osv. Ni vet, eat, sleep , work and repeat!! Tur man trivs med sitt jobb asså. Jag mår superbra och har börjat "boa" mer hemma inför våren osv. I lördags var jag och lilleman på Skanse...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards