Cattarazzie

Alla inlägg den 11 juli 2022

Av Chatrine - 11 juli 2022 08:33

Måndag morgon!

Borta bra men hemma bäst,
så är det juh.
Ibland behöver man bara gå byta miljö för en stund,
gör gott för själen.

Vi har haft en helt underbar vecka I vårt paradis med vår fina bonusmormor/ gammelmormor och djuren!
Gjort saker varje dag,
badat och bakat osv.
Träffat Eva och Kjetil (Anns dotter) och alla andra som bor där som jag vuxit upp med. Vi har vart i vårt älskade årjäng och träffat trollet som e lite av vår tradition sen jag själv va liten,
man måste åka i svansen.
Ätit asiatisk buffe med eva och shoppat i töcksfors och ätit pizza i årjäng på världens bästa pizzeria med den absolut godaste pizzasallad som finns.
Cornelia o Lilly-Anne osv.
Veckan gick på tok för fort som vanligt men som sagt,
Helt underbar vecka!

Elliot och jag vaknade tidigt,
det va skönt att sova i sin säng igen.
Elliot har precis somnat om i soffan efter att han ätit frukost.
Jag ligger breve och kollar på One three hill som jag inte kunnat se på hela veckan så det e en lugn stund.
Bara vi då Mats är iväg och jobbar lite extra.
Novah e hos sin pappa och Anton hos sin mamma så det är bara vi hemma.

Jag lovar att verklige försöka hålla bloggen uppdaterad från o med nu,
skulle va kul att veta ifall någon ens läser den haha!!
Den är juh inte speciellt intressant egentligen då den handlar om min/vår vardag osv.

Vad gör ni andra denna sommar?
Denna vecka blir lugn,
lite som en paus vecka ifrån både semester och jobb,
men va fort tiden går.
Går in på min 3e semestervecka nu av 4.

Nu ska jag kolla vidare på min serie medans lilleman tar en powernap.

Tjing

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards