Cattarazzie

Alla inlägg den 23 juli 2022

Av Chatrine - 23 juli 2022 07:15

Om 2 dagar är det dags för jobb igen,
såg att jag börjar på tisdag och inte måndag,
va lite kul.
Då hinner man landa lite hemma innan iaf.
Samtidigt som jag inte alls e redo att semestern är slut så vet jag juh att jag kommer tycka det e skönt att va tillbaka.
Älskar mitt jobb!!

Just nu är vi i Västervik och har hängt på Lysingsbadet i 2 dagar,
badat o ätit gott.
Jag har badat woho haha.
Jag e den största badkrukan annars,
tycker inte om att bada.
Men elliot ville bada o M va iväg med Anton en sväng så då hade man inte så många andra val då han inte kan va själv såklart.
Sen på första kvällen vi var här såg vi en liten show där dom dansade och sjöng,
det va kul.
Elliot dansade lite o dom körde 90 tals klassiker så mamma va glad haha.

Idag ska vi hänga med barnens farfar så det kommer bli skoj o se vad han planerat.

Vädret e för stunden ingen höjdare men men,
kanske blir bättre framåt dagen.

Ha en fin dag alla

Ovido - Quiz & Flashcards