Cattarazzie

Alla inlägg den 9 juli 2022

Av Chatrine - 9 juli 2022 06:30

Godmorgon allihopa!

Usch va tiden går fort alltså,
redan lördag och vi åker hem imorrn på söndag.
Denna vecka har gått alldeles för fort...
Inte redo att åka hem än.
Jag älsksr att vara här så så mycket,
vill inte hem än verkligen.

Igår va vi o badade,
sen somnade vi gott efter både lunch o bad,
sen spelade vi yatzy,
kollade film och somnade gott för natten tidigt.

Just nu sitter jag o dricker mitt morgonkaffe och ser ut över dammen o lyssnar på naturen.
Som jag kommer sakna detta.

Barnen sover gott än,
klockan är bara 6,30 på morgonen,
jag har vaknat 6 varje morgon.

Borta bra men hemma bäst,
så är det alltid.
Men jag känner mig inte klar med Värmland än men så är det oftast men det är alltid skönt att komma hem oxå.
Elliot saknar sin pappa oxå.
Även om han vill stanna längre så vet jag att han kommer va glad att va hemma igen.
Älskar att va här.

Vi har hunnit med allt vi brukar vilja göra,
och idag ska vi hälsa på cornelia ,
sen Lilly-Ann och Björn oxå,
eftersom vi åker imorrn så blir denna dagen full med besök hos alla.

Denna vecka gick på tok för fort!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards