Cattarazzie

Direktlänk till inlägg 5 juli 2022

Godmorgon

Av Chatrine - 5 juli 2022 07:47

Godmorgon allihopa!
Idag är det tisdag och jag startar dagen som vanligt med en kaffe och ser ut över dammen,
lyssnar på bäcken och naturen ensam.
Barnen sover gott och vi kollade film igårkväll innan vi somnade och hade det så mysigt.

Vi hälsade på Lilly-Ann en sväng vilket var mysigt.
Idag ska vi åka och bada.
Elliot är väldigt taggad då han fått nya armpuffar plus en badring och vattenpistoler.

Jag bara ÄLSKAR att mina barn även dom får växa upp med semester i Värmland hos mormor Ann,
bästa stället jag vet i hela världen!
Vårt paradiiiiiiis!

Jag ignorerar ingen som sagt,
har knappt någon mottagning här.
Men har mina ställen där det kommer lite lite mottagning och det är då jag passar på att uppdatera här tex.
Men själva texten skriver jag på lite då och då under dagen i Outlook i mobilen.

Jag ska försöka att uppdatera bloggen i fortsättningen för dom som vill läsa den.
Har vart så dålig på det men ska göra mitt bästa ändå,
lovar !

Ska gå in och koka våra ägg vi plockat hos hönorna,
dom e lite extra goda haha.
Barnen tycker det är kul att va med gammelmormor och mata dom,
plocka ägg osv.
Igår bakade dom en morotskaka tillsammans och jisses så god den var.
I vanliga fall gillar jag inte morotskaka men mormors kakor är ALLTID goda.
Idag ska vi äta lax till lunch.
Vi äter lunch tillsammans varje dag,
det är så mysigt!

Jag hoppas alla får en underbar dag,
det tänker vi ha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chatrine - Fredag 19 april 08:29

Först av allt vill jag verkligen be dig om ursäkt för hur jag avslutade allt, förlåt för att jag sårade dig så.... Det finns en låt som jag lyssnar på där jag tänker på dig , Ja förutom "Så vill stjärnorna " såklart . Ricky Rose - Om du var här ...

Av Chatrine - Måndag 15 april 08:15


Av Chatrine - Söndag 14 april 08:03

Jag är så tacksam för dom vänner jag i livet, dom som även är min familj. Mina barn ser dom som familj och känner dom väl och jag kan räkna dom på en hand ! Dom som alltid funnits i våra liv! Sen har man arbetskollegor som man pratar med och s...

Av Chatrine - Söndag 14 april 07:48

Ni vet såna människor som själva mår dåligt egentligen och gör så att andra mår dåligt istället , avskyr sånt beteende . Man ska aldrig trycka ner någon annan , det är vidrigt beteende! Och när sådant beteende visar sig öppet på jobbet blir man ...

Av Chatrine - Torsdag 4 april 07:27

Som vanligt har det inte hänt så mycket mer än jobb osv. Ni vet, eat, sleep , work and repeat!! Tur man trivs med sitt jobb asså. Jag mår superbra och har börjat "boa" mer hemma inför våren osv. I lördags var jag och lilleman på Skanse...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards