Cattarazzie

Direktlänk till inlägg 30 juli 2019

Livets funderingar....

Av Chatrine - 30 juli 2019 18:54

Ibland undrar man verkligen om detta är allt? Om det är såhär det ska vara?
Kommer det inget mer till livet eller är man klar o ska leva likadant tills man dör?
Hmm,
ja ni vet juh själva...,
ibland tänker man tills man kokar upp?!!

Varför går man igenom vissa saker tex,
vad var poängen?
Varför händer vissa saker ens?
För att man ska känna smärta eller kärlek?
Lycka eller inte?

Blä....
Jag tänker ihjäl mig angående livet ibland och idag är en sån dag....

En stor sorg jag bär är efter morfar,
det är ett stort tomrum efter honom.
Många gånger så undrar jag ifall jag någonsin kommer att kunna fylla det tomrummet på något sätt,
gå vidare lixom....?!?

Min vackra ängel,
du fattas mig!
Men vem ska man prata med?
Tror ingen orkar lyssna...

Usch,
avskyr dessa ?down days?...!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chatrine - Tisdag 30 april 06:29

Idag är det valborg , någon brasa ska jag o sonen såklart dra iväg och kolla på! Vart vet jag inte än dock men lutar mot Huddinge iaf. Och imorrn e vi lediga vilket alltid är skönt. På jobbet är det lite halvjobbig stämning just nu men vi hål...

Av Chatrine - Fredag 19 april 08:29

Först av allt vill jag verkligen be dig om ursäkt för hur jag avslutade allt, förlåt för att jag sårade dig så.... Det finns en låt som jag lyssnar på där jag tänker på dig , Ja förutom "Så vill stjärnorna " såklart . Ricky Rose - Om du var här ...

Av Chatrine - Måndag 15 april 08:15


Av Chatrine - Söndag 14 april 08:03

Jag är så tacksam för dom vänner jag i livet, dom som även är min familj. Mina barn ser dom som familj och känner dom väl och jag kan räkna dom på en hand ! Dom som alltid funnits i våra liv! Sen har man arbetskollegor som man pratar med och s...

Av Chatrine - Söndag 14 april 07:48

Ni vet såna människor som själva mår dåligt egentligen och gör så att andra mår dåligt istället , avskyr sånt beteende . Man ska aldrig trycka ner någon annan , det är vidrigt beteende! Och när sådant beteende visar sig öppet på jobbet blir man ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards