Cattarazzie

Alla inlägg den 11 juli 2019

Av Chatrine - 11 juli 2019 11:35

Ber ännu en gång för dåligt uppdaterande!
Imorrn åker vi till Värmland Wohoo!!
Som vi längtar!
Ska bli helt magiskt att komma dit igen,
slippa Stockholm för en vecka och umgås
med barnen och mormor Ann!
Alla växter e vattnade,
ödlorna matade och kläderna hänger på tork det sista,
imorrn bitti kommer Novah så då packar vi hennes kläder så hon får välja vad hon ska ha med sig.
Och som ?tradition? så köper vi med oss KFC kyckling som vi äter tillsammans när vi kommer fram,
det gillar Ann!
Men ja vem gillar INTE KFC mmm!
Fried chicken e så gott!
Matsen e med över helgen men åker hem på söndagen igen,
men en helg e bättre än inget!

Åh vad jag längtaaaar!!!

Idag har jag o lilleman vart på dagiset o lekt,
J kom dit med sina dagisbarn så det fanns massa barn att leka med.
Så smidigt när dagiset e stängt så man kan gå dit o leka.
S?s mamma har fått en pirripirri planta oxå när vi ändå var där i närheten.

Snart får vi finbesök av vår bästa Unni,
sen ses vi inte på ett tag!

Nu ska jag vattna baksidan och balkonglådorna så Matsen inte behöver tänka på växterna.
Hehe jag försöker underlätta så mkt som möjligt för honom så han inte behöver stressa över sånt som jag annars ändå sköter om.

Jag kommer ladda barnens mob med Telia så jag har lite internet så då kommer bloggen uppdateras .
Den uppdateras alltid när jg e på semester,
blir så när man ?inte har nåt att göra? och bara myser i naturen och harmonin.
Men det e skönt!
Då brukar jag skriva under hela dagen då och då och sen uppdaterar jag bloggen till kvällen.
Rätt skönt!

Ha en fin dag allihopa!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards