Cattarazzie

Alla inlägg den 22 juli 2019

Av Chatrine - 22 juli 2019 10:15

Borta bra men hemma bäst... eller?
Såklart det e skönt att vara hemma igen oxå,
men hade absolut kunnat stanna längre,
men Novah ville hem.

Torsdagen bestod av att packa ihop allt,
vi hälsade på både Cornelia och Lollo-Ann då man inte vet när man ses igen.
Ja en vecka nästa sommar självklart,
det e bestämt alltid.
Den veckan i Värmland är helig varenda sommar för mig o barnen.
Dit bara ska vi,
sen kan man boka annat efter det!
Jag är såååå glad över att även mina barn för växa upp med att spendera tid i Värmland varje sommar.
Dock spenderade juh jag varenda lov där,
skulle alltid dit!!
Glad för det är jag!

Det blev massa fina foton tillsammans med Lilli-Ann!
Hon är på dom med färg!

Sen vi kom hem har det vart full rulle här hem med att tvätta o packa upp osv.
Vi ha haft vänner på besök.
Grillat o badat o det har vart så mysigt!!
Igår var även Unni över på en fika.
Haha måste erkänna att man känner sig saknad och efterlängtad lite när alla kommer över för att träffa en och barnen.

Elliot och Amilion e juh fööör söta asså,
herregud man smälter.
Kajsa frågade Mille om han ville åka till någon kompis o han säger: Ja jag vill åka till Elliot, han e min bästa kompis!!
Så jag frågar Elliot om han vill att någon kompis ska komma över och han säger: Jaaa Amilion för han e min bästa vän!

GULLUNGAR!!!!

Så vi grillade och barnen badade och vi hade en supermysig dag och kväll verkligen!
Underbart!
Älskar att umgås med min Kajsa oxå,
det händer inte för ofta så när vi väl ses så hänger vi oftast några timmar,
det e riktigt nice!

Jennifer kom över och vi hade sjukt kul med TikTok haha,
kanske ska skaffa ett eget konto.
Haha fick inte göra det för Novah,
pinsamt tyckte hon!!
Men Jennifers dotter ville vara med istället.


Men vad ska man hitta på idag då?
Tråkigt väder,
kallt och blött så man har ingen lust att hänga i parken direkt.
Men något måste vi komma på iaf att göra så barnen blir underhållna.
Jag själv skulle lätt kunna ligga i soffan o glo på någon film eller serie!!

Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards