Cattarazzie

Alla inlägg under maj 2019

Av Chatrine - 3 maj 2019 20:19

Efter jobbet åkte jag hem och tog en dusch efter denna kalla dag.

Frös som tusan.

La mig i soffan och vilade ryggen,

usch va den värker till o från.

Ledig hela helgen då världens bästa dotter kommer imorrn,

då ska vi på kalas för söta Alva som fyller 7.

Jisses va dom små blir stora fort.

Unicorn tema,

kommer bli såååå kul !!


Idag handlade vi lite fredagsmys,

blec chips med dipp osv,

godis till killarna och jag gjorde min supergoda tonfiskröra.

Snart blir det en rostad macka med tonfiskröra på,

MUMS!!

Ett glas kall oboy till e kanon!


Lunkentuss kom över en sväng men jag överger snart killarna i köket

för mys och svullogott i soffan till en film.

Men efter att jag nattat den lilla.


Längtar tills Novah kommer imorrn,

som jag saknar min älskade söta flicka!!


Men ha en fin kväll!!


Av Chatrine - 3 maj 2019 10:30

Valborg firades med barnen och goda vänner i Sjödalsparken i Huddinge.
Så torrt så blev ingen brasa men vad gjorde det.
Barnen åkte karuseller och fick dra lotter och köpa stora klubbor och vi alla hade kul!
Så underbart att se barnen så glada!

Alva åkte med Nicki och company i förväg så det var bara jag,
maken och mina barn sen.
Kajsa o Amilion var med och grabbarna hade skoj tillsammans som alltid!!
Tog såklart massa fina bilder.

Kvällen spenderades hemma sen med Nicki, hennes karl Thomas och barnen.
Sen följde Alva med dom hem och sov över så det var bara jag maken o vår minsta hemma så vi fick en kväll med varandra vilket var LÄNGESEN då vi har äldsta på heltid.

Supermysig valborg!!
Hur firade ni?

Av Chatrine - 2 maj 2019 20:39

http://www.karolinesss.se/

Karoline!

Denna tjej hjälpte mig lite med designen här i bloggen och verkar vara en supermysig tjej, skriver väldigt blandat i sin blogg,
jätte trevlig och bra på att designa bloggar!!
Jag följer väldigt få bloggar men denna är en av dom som jag numer dagligen kommer läsa och gilla!!
Verket vara en väldigt fin och kärleksfull mamma oxå och det gillas starkt!

Kolla in henne vettja !

Ovido - Quiz & Flashcards