Cattarazzie

Alla inlägg den 30 mars 2017

Av Chatrine - 30 mars 2017 13:44

Älskar när posten kommer ibland!

Nu e jag påväg till min älsklings dagis för att hämta henne.
Nu e det mammas tur hihi,
älskar det varje gång!
Så tacksam för att hennes far & bonusmamma är fina människor,
vi har aldrig problem med varandra och vi krigar aldrig om fjantiga saker som kläder osv.
Tacksam!
Men det finns tyvärr alldeles för många som beter sig på det sättet och många som aldrig lyckas gå vidare från sitt ex,
då krigas det helt i onödan,
men men!
Man kan inte ha kakan och äta den samtidigt,
när ska människor förstå det?!!

Solen skiner,
så jag och sistah tog en kaffe tillsammans i solen innan vi drog iväg åt varsitt håll!

Åh e helt fast på låten
Rhys - Last dance,
sååååå himla underbar!
Den går lixom på repeat hehe,
så bra!!

Nu står jag i Haninge C och väntar på bussen.
Det e dagismöte innan vi åker hem.

Åh vad jag längtar efter att mina barns tröjor och min tröja kommer!!
Hehe kommer garanterat synas att vi hör ihop!!
Mina fina älsklingar,
er går jag igenom eld och vatten för!
Finns inget jag inte gör för er,
luften jag andas!

Jag älskar att vara med mina fina barn,
mina glada fisar!

Nu e jag strax framme vid dagiset,
ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards