Cattarazzie

Alla inlägg den 13 mars 2017

Av Chatrine - 13 mars 2017 09:18

Att sopa saker under mattan e inte min grej,
man kan inte bara blunda och låtsas att allt är bra när det inte är det!
Idag ska jag åka och köpa lite skor osv till Elliot och Novah,
lite nytt till mig själv med kanske!
Jag vill egentligen blotta mitt hjärta och skriva ut allt men det går inte,
man gör inte så...
Dom som vet dom vet och så är det!
Lyssnar på musik,
dricker kaffe och bloggar,
försöker förstå hur vissa människor fungerar då vissa saker e utom mitt förstånd...!
Denna dagen ska spenderas med mina finaste vänner,
utan er hade jag vart så lost!!
Ni vet vilka ni e,
haha förmodligen alla andra oxå!!!

Jag saknar min morfar och bonusmormor,
hade mer än gärna velat vara med dom och dricka kaffe,
bara mysa och känna harmonin och kärleken som dom sprider.
Bästa!!
Hade det inte vart för att skola dagis osv finns här hade jag flyttat dit,
mitt favorit ställe i hela världen!
You raise me up!!
Min och morfars låt!

Blääää för alla tankar man har,
funderingar osv osv,
man blir knäpp!!

En normal människa kan inte ta hur mkt skit som helst,
kom ihåg det gott folk!

Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards