Cattarazzie

Alla inlägg den 27 oktober 2019

Av Chatrine - 27 oktober 2019 15:37

Förra veckan fick jag veta av en tjejkompis att hon gjort planer för mig och Elliot som en present till honom för att
han fyllt 4.
Eftersom den helgens planer blev inställda kändes det fantastiskt!
Jag fick inte veta mer än att vi skulle klä oss varmt osv.
Vi åkte till henne o sonen redan på fredagen och hade mys.
Sen på lördagsmorgonen packade vi ihop oss,
käkade frukost på resbussen vilket även
det var supermysigt!
SEN innan bussen åkte fick vi veta att vi skulle till Kolmården!!
Wow,
en heldag på Kolmården var ingen dålig present,
och Elliot hade såååå KUL hela dagen,
jag med!


Det var dessutom halloween tema på hela Kolmården vilket gjorde allt mer spännande,
gick runt utklädda överallt.
Sen åkte vi safarituren,
karuseller och såg alla fina djuren!
Safarituren gillade vi alla massor!
Vi såg alla djuren jättebra oxå vilket var skoj!
Haha innan vi åkte hem fick han till och med se en ekorre som han ville,
den satt på en stubbe och gnagde på en kotte!
Det va skoj!


Sen såg vi självklart Bamses show,
och efteråt kramades han med både Bamse och Skalman vilket var lite läskigt men ändå roligt!
Han pratade om det hela dagen idag haha!
Åh va lycklig man blir som mamma
när man ser sitt älskade barn så lycklig och helt exhalterad när han såg allt!
Mammas fina pojke,
du stillar min själ!

Sen efter Kolmården så slocknade båda barnen i bussen en stund,
nästan jag med.
Men jisses va kul vi haft,
vilka vänner man har alltså!
TACK Kackan!!

Elliot åkte berg och dalbana för första gången oxå vilket han tyckte både va lite läskigt först men oxå jättekul!
Sen hade vi sån tur att dom skulle mata sälarna när vi stod o kollade på dom,
det har vi såklart både fotat och filmat!
Haha 624 foton+videos blev det!


Vi har haft en fantastisk helg tillsammans med fina vänner/familj!!
Tusen tack!
Ni är så jäkla bäst asså!!
Vid 14 kom Elliots pappa och hämtade honom så jag blev ?barnfri? tills ca 19,
men haha helt uttråkad direkt...
Vet inte vad man gör utan barn längre,
men har tvättat och städat o hängt tvätten osv,
så passade jag på att
blogga nu oxå om vår underbara helg!



Vi mot världen min älskade pojk!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards