Cattarazzie

Alla inlägg den 16 oktober 2019

Av Chatrine - 16 oktober 2019 09:56

Så tragiskt att jag och lilleman ska få starta dagen med att en viss person åker förbi oss vid busshållplatsen idag på morgonen,
trycker länge in tutan och pekar finger med hela armen utanför fönstret...
Så så tragiskt att sonen ska behöva uppleva såna idiotiska saker.
Vem gör så framför ett barn...
Hur arg eller kränkt man än är osv så beter man sig framför barn!!

Min som ska växa upp och bli en fin bra man som vet hur man beter sig och behandlar människor.
Aldrig att han ska växa upp och tro att vissa beteenden är ok,
ALDRIG!!!!

Elliot sa: titta ****** bil mamma.
***** gjorde så,
så visade han och då förklarade jag att man absolut inte för göra som ***** gjorde och då sa han: nej man får inte.

Det är inte första gången heller,
så ledsen för min sons skull att vissa inte kan hålla sig framför honom.
Barn ser och hör SÅ MYCKET MER än vi föräldrar förstår!
Tänk att vissa inte förstår det....

4 år gammal och så klok!
Tackar gudarna för att han förstår att man inte får göra så!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards