Cattarazzie

Alla inlägg den 27 september 2017

Av Chatrine - 27 september 2017 22:23

Har hunnit med massor.
Hängt med Kajsa,
jobbat lite,
städat,
fikat med Unni när vi kom hem,
haft kvällsmys med Novah,
badat barnen och vart ute i parken och lekt.
Underbart,
och vädret har vart underbart!
Buhu det gäller att passa på när solen är framme och värmer för snart snart är det bata kallt.
BURR!!!

Nu är klockan 22:18 och jag ska strax lägga mig då jag ska jobba imorrn,
lovely!!
Så sjukt glad över nya jobbet,
känns riktigt bra.
Vinden har vänt och det är min tur nu.
Lite småtufft att få all tid att gå ihop med lämning av barn på olika ställen men det går precis,
gäller väl bara att få in rutinerna,
brukar vara så!
Sen får jag hjälp av mina fina så jag kan jobba lite kväll oxå,
tacksam för det!!

Och haha jaaaa jag har skrivit det förr men nu ska jag verkligen blogga varje kväll,
försöka ibland på dagarna.
Nu har jag ork och lust på kvällarna till det så det kommer uppdateras.
Sen om det e intressant för er att läsa om mina dagar och vårt liv e en annan femma kanske men,
men för er som ÄR intresserade så kommer det uppdateras hehe!

Nu ska jag gå och lägga mig breve mina små älskade ungar,
så mysigt!
Nattinatt

Av Chatrine - 27 september 2017 09:11

Samtidigt som jag inte kan låta bli att tänka på våra fina minnen tillsammans,
så känner jag ändå att vi tog rätt beslut.
Vi är vänner!
Vi har dessutom en fin fantastisk son tillsammans.
Lyssnar på Journeyman med Oh Tambo och tänker på våra 2 sommardygn själva,
lovely!

Like a newborn journeyman!

Vilket knep och knåp att hinna lämna 2 barn på 2 helt olika ställen när man e själv, haha men men i did it!! Inatt sov vi tillsammans i sängen alla 3, sov som stockar och lilleman vaknade en enda gång.
Vaknade utvilad och hann både duscha o sminka mig i lugn och ro innan lilleman ploppade upp bakom badrumsdörren och körde tittut med ett leende!!
Fan vad jag älskar mina barn asså,
galet mkt!!!

Det kommer bli skitbra det här för oss alla inblandade,
helt säker på det!
Känns redan bra.
Och nattens sömn,
wow!
Sen känslan av att vara själv med barnen igårkväll var faktiskt inte alls så farligt som jah var rädd för att det skulle bli,
tvärtom,
kändes skönt tom!

Ska jobba torsdag fredag lördag på nya jobbet och söndag på gamla.
Bra timmar men körigt att skaffa barnvakt osv för att jobba.
Tur man har M och A.
Novah längtar tills imorrn då hon ska få va med "Moster Mandy" ,
Amanda hehe.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards