Cattarazzie

Alla inlägg den 9 september 2017

Av Chatrine - 9 september 2017 08:52

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva...
Vill skriva så mycket men har svårt att öppna mig i bloggen känner jag!
Måendet har gått upp och ner,
men då jag har mina underbara fina barn så måste man köra på,
så är det!
Sen har jag 2 bonusbarn som även dom behöver mig.
Har vart ganska mycket sista tiden men det går för att man måste ni vet.
Söker nytt jobb överallt typ då mitt jobb inom en snar framtid ändras ( kan man säga ).

Idag ska jag och barnen träffa vår bästa Micha en stund,
det ser vi fram emot.
Novah vart superglad när jah berättade att vi ska träffa henne idag.
Hon skrek: Jaaaa min Micha, min bästa gudmor,
mamma henne älskar jag!!
Sötnosan då!!
Ja jag älskar oxå Micha!!!
Längtar så efter hennes lilla bebis,
så magiskt!!

Haha när jag väl bloggar så har jag Novah pratandes konstant i öronen,
nonstop om ett spel hon spelar,
hon bygger en stad!

Bonusbarnen e på sitt rum o kollar sina mobiler...
sambon sover...
lilleman sover en stund nu...
Novah sitter breve mig och bygger sin stad,
samtidigt försöker jag blogga och dricka mitt kaffe i lugn och ro!

Sen kl 14 är jag och barnen bortbjudna på födelsedagsfika hos bästa Unni som fyller år idag,
hipp hipp hurraaaa!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

Elliot har sovit hela natten,
eller ja han vaknade en gång och kröp upp hos mig sen somnade han om igen.
Klev upp kl 6 och nu somnade han vid 8:30,
han sover nog någon timme (hoppas jag) så han e pigg och glad sen under dagen.
Trötta och griniga barn e inge skoj!!
Imorrn ska vi träffa Maria,
hon kommer över på en fika.
Sen blir Novah hämtad av sin pappa för i veckan som kommer så åker dom till Grekland.
Så glad för Novahs skull,
hennes första utlandssemester,
och första flygtur.
Hennes bonusmamma har lovat att skicka lite kort,
ska bli mysigt att se!

Nej om jag ska göra iordning mig och fröken så vi e klara tills att det e dags att åka!

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards