Cattarazzie

Alla inlägg den 21 augusti 2017

Av Chatrine - 21 augusti 2017 22:33

Jag vill verkligen blogga hela tiden,
men finner ingen tid eller ro osv.
Men när jag var hos morfar så skrev jag i anteckningar en stund då och då,
vad klockan var o vad jag gjorde just då osv,
och sen postade jag det på kvällen.
Jag ska nog testa att göra så igen,
då vart det juh åtminstone ett hyfsat inlägg att läsa för dom som vill.

Av Chatrine - 21 augusti 2017 22:30

Upptäckte nyss att alla smileys jag lägger in blir ?,
massa frågetecken överallt,
men ni kan nog lista ut vilken/vilka smileys som e lite här o där om ni läst!

Av Chatrine - 21 augusti 2017 22:29

Ja jag är en av dom som fortfarande säger dagis och det kommer jag alltid att göra.
Däremot har min fröken idag börjat i sin nya skola och förskoleklass,
i nollan lixom.
Jag är så stolt!
Hon är så duktig MEN det gjorde ont i hjärtat som f*n när jag skulle gå och hon började gråta.
Men det e klart,
alla precis ALLA på skolan e nya för henne och nya lokaler osv.
På sitt dagis var det hon som var deras solstråle som hjälpte till med allt och hon hade alla sina vänner där osv.
Nu e hon ny.
Jag förstår henne att det e jobbigt men jag vet oxå att efter denna vecka e hon inne i matchen helt!!
Mammas fina!!
Hon e social osv vilket hennes fröknar redan har snappat upp.
??
Jag va med både i fredags och en stund idag.
Och alla lärare osv verkar vara kanon,
sen en av lärarna på skolan e en vän till mig,
tyvärr i en annan klass men det e ändå skönt att veta att hon e där!!
???

Klart man som mamma blir nervös och orolig osv,
man lämnar sitt liv i främmande människors händer i flera timmar.
Klart det e nervöst!!
Jag vet att hon klarar detta,
hon e en "kickass" grym tjej!
She's minime hallå! ????

Tänk vad tiden går...
Igår somnade Novah med mig,
så vi låg och pratade om skolan och dagis och kompisar osv osv,
och jag berättade om hur lycklig jag var när dom la henne på mitt bröst första gången,
hur liten hon var men ändå det största i mitt liv någonsin!
Det var den stunden mitt liv började.
Jag minns knappt mitt liv innan jag fick barn,
vad gjorde man då?
Vad gjorde en lycklig då?
??
Mina barn är mitt liv,
luften jag andas!

??? ?Godnatt ????

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards