Cattarazzie

Alla inlägg den 13 augusti 2017

Av Chatrine - 13 augusti 2017 11:10

Mats pappa ville bjuda sina söner + familj på Kolmården så sagt och gjort.
Det var riktigt mysigt och kul där,
barnen hade kul och jag är så lycklig över att Novah äntligen fått komma dit ,
ja och Elliot med såklart.
Men det har vart en längtan sen hon föddes,
att få ta henne till Kolmården,
nu är det gjort!
Novah och Alva åkte Wildfire,
längst fram satte dom sig oxå.
Crazy kids hehe,
så modiga!!
Dock ville dom INTE åka den igen.
Men,
jag själv vågade INTE åka den så det gjorde Dani med tjejerna.
?
Elliot fastnade för Bamse efter att han fick kramas med både Bamse och Lilleskutt inne på Bamses värld.
Bamses värld,
älskart asså.
Så mysigt och var anpassat för alla åldrar verkligen.
Underbart!
Jag rekommenderar verkligen Kolmården till alla ,
dyrt inträde ja,
men så värt det.
Vi hade dessutom med oss lunch,
så dom enda pengarna vi la ut inne på Kolmården var 79kr för en gosedjurs delfin till Elliot (då han inte gjorde lila mkt som dom stora) och en mugg till mig.
Jag köper alltid något minne från alla ställen vi är på under våra semestrar!!
Och muggen kostade oxå 79kr.
That's it lixom!!
Billigare än grönan och mkt roligare!
Vi åkte safari,
såg den otroligt vackra och häftiga delfinshowen,
den älskade Elliot.
Novah älskade alla djuren och åkte karuseller.
Elliot älskade sin farfar oxå vilket e kul då dom träffats en gång innan bara.
Här kommer lite kort!
??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards