Cattarazzie

Alla inlägg den 29 juli 2021

Av Chatrine - 29 juli 2021 12:07

God förmiddag! Jag hoppas att ni har bättre väder än oss. Ännu en gång så spöregnar det och åskar, inte lika kul längre. I början va det bara mysigt och hör till landet lite, men nu är vi alla lite rastlösa och vill gärna gå ut och röra på oss. Vi har självklart inte med oss regnkläder eller ens paraply. Denna hetta vi haft så länge gjorde att man inte tänkte så långt . Det ÖSER ner massor kan Jag säga.

Vi har spelar kort, lekt med slime, ätit sen frulle så det blev en frunch av korv med bröd haha. Vi har ritat och ritat, lagt patians, kollat film och nu vet jag inte vad mer vi kan hitta på för stunden. Novah har lagt sig I sängen o kollar film, Elliot busar och kollar film samtidigt. Det åskar så hunden e livrädd stackarn. Tur vi tog med oss varma kläder oxå iaf för det e kallt faktiskt, man fryser lite.

Mottagningen är som alltid inte den bästa, typ knappt ens bra på vissa ställen här omkring haha. Stör mig aldrig annars men nu hade Tom Facebook vart lite kul när man gjort allt . Ska strax städa igen. Städar flera gånger om dagen. Det e ganska litet så blir stökigt fort.

Snart ska vi nog gå upp till Ann o se vad hon har för sig i detta väder. Vi kan säkert hitta på något, gör vi alltid.

Ha en fin dag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards