Cattarazzie

Alla inlägg den 29 april 2017

Av Chatrine - 29 april 2017 11:41

Vissa människor är inte kloka!
Jag avskyr när andra gör ALLT för att få andra att må dåligt,
det är inte mänskligt.
Man ska va snälla mot varandra och visa respekt och hänsyn.
Och människor som ljuger är nog lika omänskliga dom.
Jag blir inte klok på människor...
Igår var en kväll många av oss ej kommer glömma.
Vilka omogna små varelser!
Att ljuga och hitta på så mycket skitsnack om personer som vissa gör är inte normalt alls!
Och sen dom som ljuger för sina barn,
lämnar bort dom så fort dom bråkar osv för att dom "mår dåligt" och inte är "sig själva",
någon som tagit över deras kropp,
dom e besatta.
Cry me a river ?
Om vissa bara visste vad som sagts och "avslöjats" osv.
Kanske dags för någon annan att inte knipa längre,
berätta sanningen för vissa omkring,
det börjar bli dags!!
Jag gjorde ett bra val,
ångrar mig inte en sekund alls!
Att slippa all denna skit när det e jag hela tiden som löst pisset,
det är en skön feeling!!

JAG tar inte eran skit längre,
det är en sak som är säker!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards