Cattarazzie

Alla inlägg den 7 april 2017

Av Chatrine - 7 april 2017 15:30

Åh älsklingen.... jag vet inte vad jag ska skriva, tårarna bara forsar.... Tack för våra fina 17 år vi fick tillsammans, du var bäst Jordan! Finaste kisse vi någonsin haft! Vi fick dom sista timmarna tillsammans och jag älskar dig så, saknar dig redan som tusan, jag var inte redo att förlora dig älskling, jag vill ha dig kvar juh.... Jag höll dig i min famn in i det sista, nu fick du ro! Vila i frid min fina lilla kille, vi älskar dig Jordan ??

Jag e knäckt.... jag va inte redo att förlora dig trots att vi fick 17 år tillsammans älskling... ?? Vila i frid min finaste älskade Jordan... du va inte ensam bebis. Jag kan inte fatta att du e borta trots att du låg livlös, kall och tillslut stel i min famn in i det sista.. Jag är tacksam för att barnen fick uppleva vackra dig, du va så så snäll och fin med dom, Novah kommer bli så himla ledsen. Du har juh funnits i hela hennes liv, hon älskar dig SÅ mycket. Detta har mamma lovat att ta med henne, mormor förklarar bäst, jag skulle bara bryta ihop... Tack för att du var våran fina kille i 17 år älskling, bäst var du!! Nu får någon annan ta över tronen och bli kung på gården...! Vi älskar dig, vila i frid ???

Sista bilden på dig i livet min älskade kille ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards