Cattarazzie

Alla inlägg den 4 oktober 2017

Av Chatrine - 4 oktober 2017 08:35

Det är ett ord som beskriver mitt liv just nu,
UNDERBART!!
Allt flyter på så bra,
jobbet och barnen och min vänskap med M.
Ja vi är vänner,
han hjälper mig mycket med barnen så att jag kan jobba,
och idag hämtar han lilleman så jag kan gå på Öppet hus på jobbet med Unni som oxå vill söka jobb där jag jobbar.
Funkar kanonbra att bo hos mamma med barnen oxå.
Haha Elliot e så söt,
det första han säger när han vaknar e: Mommo?
Och så ser han mormor sitta i soffan och går ut i vardagsrummet innan jag ens hunnit byta blöja osv.
Underbart!
Jag är så glad att även dom får bygga upp sin relation,
blev inte så mkt innan då tiden inte fanns till lika mycket.
Idag är jag ledig men ska som sagt på öppet hus på jobbet kl 15.

Vill du jobba inom Haninge hemtjänst?
Välkommen på öppet hus på bemanningscentrum 4/10 kl 15-17.
Ta gärna med dig vänner och bekanta som är intresserade av att jobba hos oss på BC.
En jobb ansökan kan lämnas in till oss direkt. Vi bjuder också på fika.
Adressen är Rudsjöterassen 5.
Välkomna!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards