Cattarazzie

Alla inlägg den 1 oktober 2017

Av Chatrine - 1 oktober 2017 21:33

Vilken söndag,
så skön men samtidigt stressig haha.
Städade hemma så mamma fick komma hem till ett rent hem,
sånt e självklart!
Tvättat,
fixat och sen vid 10 var jag och barnen framme i Haninge c,
körde en Donkenlunch med Novah då Elliot somnade precis,
men han fick sitt när han vaknade (30 min senare).
Sen blidde det lite nya kläder till både mig o barnen plus att vi köpte mat osv hem.
Jag unnade mig ny jacka (den jag har e redan kall) och en ny outfit och samma till barnen.
Sen köpte jag en frapino som jag fick dela med barnen haha.
Sötnosar!
Allt mitt e deras,
mina älsklingar!!!
Novah åkte till sin pappa och Elliot vart glad när mormor kom hem.
Sen gjorde vi rent i akvariet så fiskarna fick det rent och fint igen.
Hängde en till tvätt.
Nu är det dags för mig att sova då jag ska upp kl 5,
lämna Elliot till sin pappa kl 05:50 för att sen börja åka till jobbet,
börjar 7.
Sen gick jag och Elliot ut efter middagen och lekte i parken,
gungade lite och tog en promenad.
Härligt!!
Haft en riktigt skön kväll faktiskt,
nu kommer jag somna väldigt gott!

Nattinatt alla som läser!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards