Cattarazzie

Alla inlägg den 1 augusti 2016

Av Chatrine - 1 augusti 2016 14:37

Äntligen är vi här,
som jag/vi längtat!
Började första dagen med att gå ner till stranden hela familjen,
tog massa fina foton som ni kan se längst ner ?

Idag har pappa promenerat runt med barnen och lekt osv medans jag stannade i stugan och städade och löste lite korsord med en kaffe o musiken på,
lovely!

Medans pappa gick med tjejerna till poolområdet så tog jag o grabbarna en promenad runt och Anton körde racerbil,
så fick sönerna varsina nya solglajjer ????
Varsin glass och nu lunch i stugan, sen kl 15 hämtar vi Novah medans pappa stannar kvar med Alva och tränar på simningen! ?
Det blir en varsin glass för barnen då på After beachen medans mamma tar en semester öl ?
Haha Anton som sa: Mamma du kan ta en semester öl då om du vill,
det förtjänar du tycker jag!
Älskade unge haha ?
Man ska lyssna på barnen ?

Just nu sitter Anton och äter,
Elliot sover och jag bloggar medans jag dricker kaffe och lyssnar på musik!
Älskar Böda asså!
Har ni inte vart här så rekommenderar jag det VERKLIGEN,
med eller utan barn så är det toppen,
finns massor att göra för alla åldrar ??
Och glöm då för faaaan INTE att gå på morgonen och köpa deras färska frallor,
MUMS!!! ?
Det gjorde jag självklart imorse,
kom hem och gjorde frukost till min kära familj innan jag väckte alla kl 9 ?
Senare får dom inte sova nu på Böda för mamma Mohaha!

Haha dom har Pokémon stop lite här o där så att komma upp i level igen på nytt blir inte så svårt ändå!!
?

Älskar vår familjetradition vi har varje sommar,
Böda sand! ??

Som jag älskar denna man!!
Äkta kärlek övervinner ALLT!!
Vi kan bråka som inga andra,
men vi står alltid enade ??

Bussresan ner med Elliot gick både bra och dåligt!
För att ha suttit på en buss i nästan 7 timmar var Elliot superduktig,
samtidigt så var det jobbigt att bara ha litet utrymme med honom på på samma ställe lixom!
Jobbigt men förvånansvärt bra!
Duktig kille!
?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards