Cattarazzie

Direktlänk till inlägg 2 maj 2021

Mossgrymfen Knut

Av Chatrine - 2 maj 2021 10:56

Har ni missat Knut?
Han finns på både Facebook och instagram.

Facebook : Mossgrymfen Knut's äventyr
Instagram : mossgrymfenknut

Kolla in honom vettja,
han passar för alla åldrar att följa.
Han hittar på små saker lite hela tiden,
är ute på sina äventyr osv.

Jag heter Knut och jag är en Mossgrymf som bor i Hammarby sjöstad,
jag bodde förut i skogen långt härifrån,
kom hit när det blev lite för kallt ute och här tänker jag stanna.

I veckan ska jag till frisören och dessutom blir jag snart med kompis.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chatrine - Fredag 19 april 08:29

Först av allt vill jag verkligen be dig om ursäkt för hur jag avslutade allt, förlåt för att jag sårade dig så.... Det finns en låt som jag lyssnar på där jag tänker på dig , Ja förutom "Så vill stjärnorna " såklart . Ricky Rose - Om du var här ...

Av Chatrine - Måndag 15 april 08:15


Av Chatrine - Söndag 14 april 08:03

Jag är så tacksam för dom vänner jag i livet, dom som även är min familj. Mina barn ser dom som familj och känner dom väl och jag kan räkna dom på en hand ! Dom som alltid funnits i våra liv! Sen har man arbetskollegor som man pratar med och s...

Av Chatrine - Söndag 14 april 07:48

Ni vet såna människor som själva mår dåligt egentligen och gör så att andra mår dåligt istället , avskyr sånt beteende . Man ska aldrig trycka ner någon annan , det är vidrigt beteende! Och när sådant beteende visar sig öppet på jobbet blir man ...

Av Chatrine - Torsdag 4 april 07:27

Som vanligt har det inte hänt så mycket mer än jobb osv. Ni vet, eat, sleep , work and repeat!! Tur man trivs med sitt jobb asså. Jag mår superbra och har börjat "boa" mer hemma inför våren osv. I lördags var jag och lilleman på Skanse...

Ovido - Quiz & Flashcards