Cattarazzie

Alla inlägg den 31 juli 2016

Av Chatrine - 31 juli 2016 14:02

Mys!!
Efter 3 timmar på bussen med lilleman som inte alls tycker om att åka bil ELLER buss så var det dags för en 45 minuters lunch rast!
Till min lycka så väntade hela familjen där på mig,
snacka om att jag blev lycklig!
Mina fina ??
Att få se min mans leende lugnade mig direkt och all stress bara rann av mig.
Snart framme,
inte långt kvar nu wiiiiie!
Just nu sover lilleman efter både lunch och nyligen mellis,
passar på att lyssna på musik i lurarna och bara skriva av mig lite!
Detta e egotiiiiid för mig!
Jag har inget behov av att dricka eller så,
men detta,
att få lyssna på musik i hörlurarna i lugn och ro och skriva av sig,
this is my thing! ??
Haha kan hända att jag smaskar lite godis oxå ?

Av Chatrine - 31 juli 2016 11:04

Sitter på bussen ner till Böda nu med Elliot!
Haha första timmen gick bra tills han vart trött ? han skrek.
Nu sover han och jag njuter med musik i öronen och en godispåse!!
Tänkte passa på att blogga !
Haha rekommenderar alla att lyssna på Allt du gör och att du finns med Mares,
Hahaha älskart!
Vill bara vara framme nu,
bävar lite för när Elliot e vaken på bussen,
han e inte stilla och skriker när man sätter fast honom i stolen,
phuuu!!
Men men Böda sand är belöningen för denna resa!! ??
Har jag tur kanske han sover lite bättre och lite längre nu på bussen då han konstant "vibrerar".
Nope nu vaknade han !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards