Cattarazzie

Alla inlägg den 26 juli 2016

Av Chatrine - 26 juli 2016 10:37

One of our greatest joys as parents is watching our children loving each other!

Av Chatrine - 26 juli 2016 10:33

Av Chatrine - 26 juli 2016 10:32

Asså dessa kakor kom gubben hem med igår,
dom e SVINGODA både kalla som rumstempererade ,
OCH om ni micrar dom i några sekunder så är dom som nybakta kakor.... ?

Av Chatrine - 26 juli 2016 00:32

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dessa 2 tjejer!
Mina personer är dom!
??
jag älskar er ?

Av Chatrine - 26 juli 2016 00:27

Det blidde en dag på stranden!
Supermysigt och varmt.
Elliot tyckte inte om att bada i det kalla vattnet haha men Alva badade för fullt och hittade kompisar!
Det va full fart på Elliot och Mille,
helt underbart att se dom tillsammans asså.
Att dom kommer växa upp tillsammans värmer mitt hjärta!
Imorrn ska jag Alva och Elliot till mörtviksbadet igen och med Sabina och Emma!
Kommer bli så mysigt!
Kommer lite bilder från dagen här nedanför sen!

Från och med nu så ska jag påriktigt försöka att blogga varje dag,
kommer nog bli korta inlägg om vad man gör för stunden osv,
alltså inget märkvärdigt eller intressant ens kanske haha,
men så är det!

Lämnade Novah idag,
dessa 2 veckor bara flög förbi,
känns absolut inte som att hon vart här i två veckor redan.
Saknar henne redan juh!
Hon har vart mes mormor och hälsat på sin morbror och sina kusiner,
det tycker hon är kul!
Skulle vara kul att följa med någon gång!
På lördag kommer hon hem igen för på söndag åker vi till Böda.
Familjegrej vi gör varje sommar!
Äääääälskar Böda sand,
som att campa utomlands lite.
Fast i år har vi hyrt stuga,
lättast då vi nu har en liten igen ??

Hela familjen sover,
endast mamma är vaken... haha som alltid ?
Jag bör väl vara den som typ tok däckar i soffan men icke,
jag bara SKA njuta av min egentid när alla somnat haha.
Tex då jag kan blogga i lugn och ro,
dricka te med tända ljus och lyssna på musik,
Westlife för stunden!
Och nej jag skäms inte för att jag fortfarande älskar dom,
varför skulle jag! ?

Kom till mörtviksbadet imorrn vetja,
häng med oss!
Jag tar med mig kaffe i termos och mjölk till några koppar ?
Kex och frukt finns!

Haha här sitter jag och sjunger med i westlifes låtar ?
Ska nog göra en till te,
sätta mig en stund på altanen och mysa (svalka mig lite).
Imorrn blir en bra dag de med!
Anton hänger med pappa och Alva med mig och Elliot! ??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards