Cattarazzie

Alla inlägg den 16 november 2016

Av Chatrine - 16 november 2016 21:07

Inskolningen på dagis går superbra,
Elliot leker fint med alla och har kul,
äter lunch osv MEN han vill inte lägga sig och sova där,
men det släpper snart hoppas jag!!
Här kommer lite foton från inskolnings dagarna hittills!

Dag 1


Dag 2


Dag 3

Imorrn är det dags för Elliots första dagis fotografering,
wiiiiiie!!
Det ska bli så kul,
längtar redan massor efter att få se hans första dagisfoto!!
Hihi!

Jag är så himla stolt över min lilla kille som leker så fint med alla barnen utan problem,
han är inte alls blyg för sina fröknar osv,
han utforskar och äter lunch osv.
Det enda som sagt e sovandet men ja det blir bra!

Jag har skickat massa dagis bilder till min morfar och bonusmormor,
jag uppdaterar dom om allt hela tiden vilket dom tycker är kul!
Älskar att vi mailar!!
Längtar efter dom!

Har även skickat bilder till mormor och farmor och uppdaterat från inskolningen!!

Nu ska jag kolla på Greys Anatomy och dricka te innan det e dags för mig att sova!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards