Cattarazzie

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2016

Sista natten!

Av Chatrine - 6 augusti 2016 23:17

Sista natten på Böda,
imorrn kl 11 går bussen härifrån för mig och Elliot!
Det vart en sista bra dag för barnen som hängde med pappa mest,
jag somnade med Elliot vid 20.30 och han sover fortfarande så hoppas verkligen inte att han vaknar inatt och tänker vara vaken!
Nu har vi alla lagt oss,
ska upp tidigt och fixa det sista och städa stugan osv.
Hela veckan har jag delat sovplats med Elliot och Novah,
hon sov i sin egen säng första natten och sen dess breve mig,
kan säga att jag längtat efter att barnen sover i sina egna sängar och sen jag och älskling i vår säng,
SJÄLVA haha!!
Det är trångt och varmt och jag kan knappt vända på mig för att ungarna ska få sin plats!
Men men,
huvudsaken e att dom sover bekvämt!

Idag var ungarna med pappa och badade i vattenlandet medans jag och Elliot mös i stugan och så shoppade vi lite fina saker till min morfar och bonusmormor Ann!
Längtar!
22 dagar kvar tills jag får krama om dom igen,
wiiiiiie!
Dom är världens bästa!
Finns inge snällare och mer kärleksfulla människor än dom!

Det som känns lite jobbigt e bussresan hem med Elliot,
men den gick juh ganska bra ner så håll tummar och tår för att den går ännu bättre hem!
Phu!
Han tycker inte om att sitta i sin bilstol,
han tycker inte alls om att åka bil,
men efter detta kanske det går bättre,
sen till morfar och Ann är det en lång biltur framför oss oxå,
han kanske behöver dessa resor för att vänja sig oxå,
vem vet!

Måste till Ica och handla lite färdkost till oss på bussen oxå.
Har redan godis,
tidningar,
klämmisar till Elliot och bebis snacks till honom med,
men behöver iaf handla lite mer!
Det e lixom en "hel dag" vi kommer att spendera på bussen!
Haha längtar redan till lunch stoppet som e på 45 minuter!
Och förra gången upptäckte jag uttaget 10 minuter INNAN vi va framme på Böda,
nu vet jag iaf vart det sitter Hahaha,
så denna gång kan jag pilla med mobilen hur mkt jag vill utan att behöva tänka på att batteriet kan dö!
Ibland e man Bright Haha!

Efter att dom hade badat klart idag så kom Novah hem helt frusen,
då gjorde vi varm choklad och gosade ner oss i soffan med film och täcke och värme oss,
sen hade hon på sig min mjukiströja med snuttan!!

Nej,
nu är det dags för mig att sova,
helt slut!
Bloggar från bussen imorrn när Elliot sover en liten stund!

Nattinatt alla fina!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chatrine - Onsdag 15 maj 07:33

Jag har varken tid eller lust för dramaqueens så låt.mig vara utanför ert shit. Haha att ni orkar. Aja men vissa växer aldrig upp så är det. Till er alla som inte vet så är jag och m ej tillsammans längre sen några månader och det kommer vi aldr...

Av Chatrine - Tisdag 30 april 06:29

Idag är det valborg , någon brasa ska jag o sonen såklart dra iväg och kolla på! Vart vet jag inte än dock men lutar mot Huddinge iaf. Och imorrn e vi lediga vilket alltid är skönt. På jobbet är det lite halvjobbig stämning just nu men vi hål...

Av Chatrine - Fredag 19 april 08:29

Först av allt vill jag verkligen be dig om ursäkt för hur jag avslutade allt, förlåt för att jag sårade dig så.... Det finns en låt som jag lyssnar på där jag tänker på dig , Ja förutom "Så vill stjärnorna " såklart . Ricky Rose - Om du var här ...

Av Chatrine - Måndag 15 april 08:15


Av Chatrine - Söndag 14 april 08:03

Jag är så tacksam för dom vänner jag i livet, dom som även är min familj. Mina barn ser dom som familj och känner dom väl och jag kan räkna dom på en hand ! Dom som alltid funnits i våra liv! Sen har man arbetskollegor som man pratar med och s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards