Cattarazzie

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2016

Böda sand!

Av Chatrine - 6 augusti 2016 08:41

Imorrn åker vi hem efter en skön och rolig vecka i år igen på ljuvliga Böda sand!
Igår var Alva supermodig och uppträdde med några inför hela Böda sand på stora scenen!
Jätteduktig var hon!
Vi såg Markoolio ,
Tobbe trollkarl och Mojje i år igen,
bra levererat som alltid!
Vi har haft det kanon verkligen och självklart är det blandade känslor om hemgången,
ska bli sjukt skönt samtidigt som man inte känner sig helt redo heller.

Men men,
det jag nu längtar efter MEST hela sommaren kommer om 22 dagar,
en vecka hos min underbara morfar med dom små!
Pratade med min älskade bonusmormor igår och morfar och dom vart så glada över att vi ska komma ner en vecka!
Ann och jag planerade direkt saker vi ska göra med barnen osv!
Shit shit vad jag LÄNGTAR!!!!
That's My Favorite Place In The Whole World,
hos dom!!
I alla år har det vart höjdpunkten för mig!
Wiiiiiiiiie jag e som ett litet barn!!
Har alltid vart och kommer alltid att vara Morfars lilla flicka!

Ska bli skönt att få tvätta upp alla kläder imorrn när vi kommer hem,
borta bra men hemma bäst sägs det.
Det inväntas även en ny soffa och ny diskmaskin,
härligt!

Som alltid är det tråkigt att lämna Böda men även skönt att komma hem!
Haha jag saknar min Ior mugg,
muggarna här i stugan rymmer typ 5 klunkar kaffe!
Haha ja och ni som känner mig kan juh tänka er hur många gånger jag springer och fyller på muggen!

Nu måste väl ungarna vakna strax ändå,
klockan e snart 9 och ALLA sover förutom jag!
Jag har vart uppe sen halv 7 haha!
Har dock fått skön egen tid såhär på morgonen vilket jag absolut inte klagar över kan jag säg!
Nu låter det dock som att något rör sig i stugan haha,
själv sitter jag på altanen med en kaffe och myser,
laddat upp foton i vårt Böda sand album på fb,
instagrammat,
spelat wordfeud och nu även bloggat,
allt i lugn o h ro,
lovely!
Verkligen en morgon helt i min smak!

Lite bättre på att blogga har jag väl blivit ändå?
Haha!
Inte ett inlägg varannan månad längre haha!
Försöker verkligen att blogga mer och mer.
Har märkt hur jag saknat det när jag bloggar faktiskt!
Dags för ännu en kaffe,
men kommer snart ett inlägg med bara foton!
Pussen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chatrine - Onsdag 15 maj 07:33

Jag har varken tid eller lust för dramaqueens så låt.mig vara utanför ert shit. Haha att ni orkar. Aja men vissa växer aldrig upp så är det. Till er alla som inte vet så är jag och m ej tillsammans längre sen några månader och det kommer vi aldr...

Av Chatrine - Tisdag 30 april 06:29

Idag är det valborg , någon brasa ska jag o sonen såklart dra iväg och kolla på! Vart vet jag inte än dock men lutar mot Huddinge iaf. Och imorrn e vi lediga vilket alltid är skönt. På jobbet är det lite halvjobbig stämning just nu men vi hål...

Av Chatrine - Fredag 19 april 08:29

Först av allt vill jag verkligen be dig om ursäkt för hur jag avslutade allt, förlåt för att jag sårade dig så.... Det finns en låt som jag lyssnar på där jag tänker på dig , Ja förutom "Så vill stjärnorna " såklart . Ricky Rose - Om du var här ...

Av Chatrine - Måndag 15 april 08:15


Av Chatrine - Söndag 14 april 08:03

Jag är så tacksam för dom vänner jag i livet, dom som även är min familj. Mina barn ser dom som familj och känner dom väl och jag kan räkna dom på en hand ! Dom som alltid funnits i våra liv! Sen har man arbetskollegor som man pratar med och s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards